کد خبر 1312232
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کرونا عامل بیش از نیمی از موارد مرگ میان مأموران پلیس آمریکا - کراپ‌شده

یک پلیس مینیاپولیس یک مرد ۶۴ ساله سیاه پوست را به زمین کوبید و او را بدون هیچ دلیلی دستگیر کرد. سیاهپوستان ۷ برابر بیشتر از سفیدپوستان در مینیاپولیس مورد خشونت پلیس قرار می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    2 0
    واکنش رسانه ها و اشخاص به این فیلم: بی بی سی: در آمریکا یک تروریست خطرناک و آدم کش بعد از مقاومت در برابر پلیس این کشور از او کتک خورد. ایران اینترنشنال: پلیس آمریکا موفق شد یک قاچاقچی بشدت خطرناک را به دام بیندازد و آن قاچاقچی هم کمی با پلیس درگیر شد و یک زد و خورد کوچک پیش آمد منوتو: یکی از تروریست های داعشی و سارقان مسلح در آمریکا که ۱۸ نفر را به کام مرگ کشانده بود توسط پلیس این کشور بازداشت و کمی مورد ضرب و شما قرار گرفت. رادیو فردا: این خبر شایعه و دروغ محض است و ما اصلا آن را تایید نمی کنیم. صدای آمریکا: دروغه! نوری زاده: اصلا حرفش رو هم نزن! سازگارا: خفه شید! پولی نژاد: آمریکا یک کشور کاملا حقوق بشری است اگر هم پلیس این کشور این فرد را زده حتما اشتباهی بوده و دستش خورده و این وصله ها به ما نمی چسبد. زیبا کلام: چرا به آمریکای حقوق بشری توهین می کنید؟ خدا خوشش میاد؟ تاجزاده: خفه بابا فخر آور: نکنید این کارو اینا رو پخش نکنید زشته! احمدی نژاد: آمریکا خیلی خوب است. خاتمی: آمریکا هیچ مشکلی ندارد. محمد نوری زاد: اشتباه شد. ربع پهلوی: این چه حرفیه؟ آمریکای به این خوبی! هیچ مشکلی هم نداره. و در نهایت بایدن: خر.پف، خر.پف، خر.پف
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      2 0
      همه اش درست بود به جز بایدن، که عمل طولانی و بلند و گند و غیر قابل انکاری است که پس از پایان آنرا به عنوان یکی از مفاخر تاریخی آمریکا معرفی می کند که آتش نشانی واشینگتن دی سی با فداکاری آنرا خاموش کرده است و زنش را نجات داده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس