کد خبر 1312034
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
آزمون تیتر یک رسانه‌های روسیه/بازتاب گسترده توافق ستاره ایرانی با لیون+عکس

رسانه های روسیه خبر توافق ستاره تیم ملی کشورمان با لیون را بازتاب دادند.

به گزارش مشرق، نشریه «اکیپ» فرانسه روز گذشته از توافق شخصی سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت با لیون خبر داد.

در همین رابطه رسانه های معتبر روسیه این خبر را بازتاب گسترده ای دادند. خبرگزاری رسمی روسیه(تاس) در این زمینه نوشت: سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت تصمیم خود را گرفت و می خواهد فوتبالش را در لیگ فرانسه به همراه لیون ادامه دهد.

آزمون تیتر یک رسانه‌های روسیه +عکس

سایت «اسپورت بی سی» روسیه نیز در این زمینه نوشت: باشگاه لیون با سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به توافق رسید و با پرداخت تنها ۳ میلیون یورو می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آزمون تیتر یک رسانه‌های روسیه +عکس

سایت «اسپورت ام کی» روسیه نیز درباره انتقال ستاره ایرانی، نوشت: سردار آزمون با لیون به توافق رسیده و می خواهد به لیگ روسیه برود. زنیت چاره ای جز به رضایت ندارد چون اگر در پایان فصل آزمون را نگه دارد چیزی عایدش نمی شود و این بازیکن مجانی تیم را ترک می کند.

آزمون تیتر یک رسانه‌های روسیه +عکس

طبق اعلام نشریه فرانسوی آزمون با قراردادی ۴ و نیم ساله راهی لیون خواهد شد. مهاجم ملی پوش کشورمان از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی می کند. او در طول کمتر از ۳ سال موفق شد ۳ قهرمانی در لیگ برتر روسیه کسب کند. همچنین آزمون یک بار عنوان آقای گلی لیگ روسیه را نیز کسب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس