صنعا از کشف و انهدام کالاهای با برچسب اسرائیل خبر داد

اداره گمرک صنعا تعدادی کره جغرافیایی با نقشه جهان که در آن نام رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور ذکر شده بود را کشف و منهدم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، اداره گمرک صنعا روز شنبه تعدادی کره جغرافیایی با نقشه جهان که بر روی آنها نام "اسرائیل" نوشته شده بود را از بین برد. در جریان روند نابودسازی این محموله، خالد علی احمد السروری اعلام کرد که این محموله که از بندر عدن ارسال شده بود اواسط اکتبر کشف و ضبط شد.

السروری تاکید کرد که از بین بردن این محموله یکی از اقدامات آشکاری است که با جامعه، ارزش‌ها و دین ما سازگار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر چقدر تلاش کند تا خود را در نقشه جهان به عنوان یک کشور معرفی کند اما رژیم صهیونیستی غاصب است و با همدستی آمریکا، سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده است.

مدیرکل اداره گمرگ صنعا از تلاش‌های انجام شده توسط کارکنان و مأموران گمرک و هوشیاری آنها در جلوگیری از ورود این گونه کالاها قدردانی کرد. این محموله از بین رفته همچنین شامل تعدادی کفش‌های زنانه بود که نام تجاری و کشور سازنده آن به زبان عبری نوشته بود.

انقلابیون یمن دشمنی با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین را در رأس سیاست‌های منطقه‌ای خود اعلام کرده‌اند. اسرائیل نیز در جریان تجاوز ۷ ساله ائتلاف سعودی به یمن به روش‌های گوناگون در حال کمک به سعودی‌ها در این جنگ است. به همین دلیل این رژیم در یمن به عنوان رژیمی منفور و اشغالگر شناخته می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    من یک یمنی هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس