کد خبر 1311664
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت چهار هزار و ۹۴۱واحدی همراه شد.

به گزارش مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت چهار هزار و ۹۴۱واحدی ( ۰.۳۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۴هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۶درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۵۸۰میلیارد تومان رسید.

حدود ۳۵۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۴۱نماد و افت بیش از سه درصد ۲۰۲نماد را شاهد بودیم.

بورس ریخت و قرمزپوش شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ف GB ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    9 14
    بورس همیشه قرمز است..این بورس واقعی تیست
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 65
    تا زمانی که یک سری خر و نفهم که اصلا" نمی دانند کلمه ی بورس را با س می نویسند یا با ص ، در بورس باشند و سهام ارزنده ی خودشان را با توجه به توافقات برجامی که به گوش میرسه دارند سهام خودشان را مفت و مجانی می فروشند باید هم انتطار داشت که بورس اینگونه با سر به زمین بخورد. بجای اینکه با شنیده شدن توافقات برجامی و کاهش شدید قیمت دلار ، طلا، سکه، خودرو ، ملک خودشان را بفروشند و بروند تو صف خرید سهام ، دارند وارونه و چپکی کار می کنند و سهام خودشان را می فروشند و میرن دلار ، طلا و خودرو می خرند. عجب نفهم هایی داریم.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      54 3
      از اول تا آخر حرفت همش گفتن خر و نفهم به دیگران بود . با عرض معذرت خودت یک خر و نفهم بتمام معنی هستی با این لحن گفتارت به میلیونها هموطن
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    12 17
    وامصیبتا.... بورس قتلگاه سرمایه های مردم شده است
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 15
      سهام 8 شرکت را دارم 80 درصد تو ضررم
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 14
    0.37 درصد منفی شده یعنی ریخت؟؟؟؟ چرا جو میدین خدا وکیلی؟
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      13 0
      لطفا وقتی سهامدار نیستی و معنی شاخص را نمی‌فهمی اظهار نظر نکن!
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    8 6
    با همه ارادت به دولت مردمی آقای رئیسی رد فعالیت های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی . اما متاسفانه دولت به شدت بورس را رها نموده و موزیر اقتصاد و جناب آقای محسن رضائی در غفلت و خواب به سر می برند . و این در حالی است که آقایان تا قبل از در دست گرفتن دولت خیلی حرف ها در مورد اصلاح و تقویت بورس می زدند . اما ثابت شد سخنان شان به یک قران هم نمی ارزد و در واقع به اعتبار اجتماعی و اعتمادشان شان ضربه زدند و این قول های داه شده در باره بورس ولی آلان که عمل نگردیده شدیدا مردم را عصبانی و گله مند کرده است . من اگر جای وزیر و یا محسن آقا بودم مرد مردانه و شجاعانه و صادقانه مشکلات لا ینحل و بیمار گونه بورس را به پنجاه میلیون سهام دار متضرر که همه چشم انتظار اقدام مثبت و تاثیر گذار دولت هستند لا اقل با مردم در میان می گذاشتم . ضمنا آقای عشقی در این مدت که پاقدم شان سراسر شوم و بد یمن بوده تاکنون هیچ کار موثری انجام نداده است . به هر حال بورس را دریابید و از این احوال مرضی که دارد با چاره اندیشی نجات ببخشید .
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    33 0
    به مردم بگویید که ارزش واقعی بورس امروز بیشتر از 750 هزار واحد نیست. بیهوده سرمایه و دارایی خود را در آن تلف نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس