به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس فیلمی از اظهارات برنی سندرز را منتشر کرد.

عربستان، یمن را به جهنم تبدیل کرده.

 400هزار کودک یمنی از سوء تغذیه رنج میبرند.

آمریکا با انواع پشتیبانی ها در این جنگ شریک است...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    بازم خوبه! بعد از 8 ساله،تازه دارن یکم از این حرفا میزنا! تویه این 8 سال کجا بودید،وقتی مردم در سخت ترین محاصره نظامی غذایی و داروی شدید بودن! جالبه که هنوز اعتراف نمی کن! که مردم یمن تحت شدیدترین محاصره نظامی در قرن 21 قرار داره! فقط میگه فقیره! خوب فقیره برای چی فقیره؟ فقط بخاطره جنگ؟! اون کشتی های نظامی و .. که دورتا دور یمن رو گرفتن! کی هستن؟؟! یعنی عربستان مال این حرفاست که چنین کارهای رو بکنه؟! امریکا و غرب اصلی ترین بازیگران یمن هستن! اگر انها نبودن! الان یمنی تویه عربستان بودن! نه الان بلکه همان ماهای اول جنگ! .. عربستان چیزی بیشتری از ارتش ها توخالی مثل ترکیه،افغانستان،صدام،قذافی نیست! این غرب که به معنایی واقعی اونجا هستن! + سازمان ملل و همشون! همانطور که اون یمنی عزیز تویتت زدن و گفتن، بعد از جنگ فقط ایران.. چون فقط ایران(و چند کشور دیگه هم به صورت بسیار محدود) بود که کمک میکرد،باقی برعکس عمل میکردن!
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      3 0
      البته سندرز قبلا هم این حرفها را می زد اما او پیرمردی بسیار احمق است که اگر حمایت او از بایدن نبود، محال بود بایدن حتی سی درصد هم رای بیاورد.
  • علیرضا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 1
    خدایا ممنون از تو بابت اینکه دشمنان ما رو از احمقترینها قرار دادی.اون زمانی که همین یمنیها پشت درهای اتحادیه عرب التماس میکردن که ریش سفیدان عرب بیان مشکلات یمن رو حل کنن همین سعودیها با غرور کاذب خودشون و بدون تفکر یمنی ها رو فرستادن دنبال نخود سیاه که منجر به محاصره صنعا توسط انصار ا... شد و ایرانیها هم که ملتی نیستن که همچین فرصتهایی رو از دست بدن و با عملکرد سعودی یمنی پناه اورد به دامن ایران شد یک متحد باحال برا ما و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس