کد خبر 1311059
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
سولدو: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

سرمربی تیم تراکتور گفت: فردا یک بازی نسبتا سختی مقابل مس رفسنجان داریم.

به گزارش مشرق، سولدو امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: فردا ما یک بازی نسبتا سختی داریم مقابل یک تیم خوب که در لیگ نتایج نسبتا خوبی گرفته و آمادگی خوبی هم از لحاظ روانی و هم کار بازی دارند.

سرمربی تیم تراکتور افزود: بازی تیم رفسنجان را دیدم و امیدوارم فردا یک بازی خوبی انجام شود. هرچند ما هفته گذشته یک بازی نسبتا بدی داشتیم و نتیجه ضعیفی به دست آوریم ولی آمدیم اینجا که شانس خودمان را امتحان کنیم و از تمهیداتی که انجام دادیم به نحو احسن استفاده کنیم و نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

وی اظهار داشت: فردا همه بازیکنان ما هستند، یکی دو نفر آسیب جزئی دارند باید ببینیم آیا می‌رسند به بازی که از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: شکی نیست که فردا واقعاً یک بازی خیلی سختی خواهیم داشت چون تیم رفسنجان در مسابقات اخیرش نتایج خوبی به دست آورده ولی هر بازی جریان خودش را دارد و دو تیم تلاش می‌کنند نتیجه خوبی به دست آورند.

وی در خصوص میزبانی رفسنجان هم گفت: اولین بار هست در شهر رفسنجان آمدم، امیدوارم یک بازی خوب فقط انجام شود که تماشاگران و همه بتوانند از آن لذت ببرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس