مقایسه کیفیت ساخت تسلا مدل۳ در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱

فواصل مشهوری بین پانل‌های بدنه، سپرها و گلگیرها وجود داشته اما چنین مشکلی در نسخه ۲۰۲۱ مدل ۳ وجود ندارد.

به گزارش مشرق، اخیراً رویه‌ای نگران‌کننده بین برخی خودروسازان مشاهده شده به گونه‌ای که گفته می‌شود کیفیت ساخت محصولات آن‌ها به خاطر برنامه‌های مربوط به کاهش هزینه‌ها پسرفت داشته است. برای مثال بسیاری از افراد متوجه شده‌اند نسل هشتم فولکس‌واگن گلف همان حس کیفیت نسل هفتم را نداشته و از متریال و پلاستیک‌های ارزان‌تر و سخت‌تر در کابین این خودرو استفاده شده است.

بیشتر بخوانید

در مورد نسل بعدی بی‌ام‌و سری‌۷ چه می‌دانید +عکس

ما همیشه گلف را به استفاده از متریال لوکس‌تر و باکیفیت‌تر نسبت به قیمتی که دارد می‌شناختیم اما حالا نسل هشتم این خودرو در عین اینکه گران‌تر شده حس ارزان‌قیمت بودن را تداعی می‌کند.بحث کاهش هزینه‌ها گستردگی زیادی در صنعت خودروی کنونی داشته و بحران کمبود چیپ ها نیز باعث بدتر شدن وضعیت شده است. بسیاری از خودروها بدون وجود تجهیزاتی همچون نمایشگرهای لمسی، پشت آمپرهای دیجیتالی، سیستم‌های استارت/استاپ خودکار، ماژول‌های مدیریت سوخت فعال و… تولید می‌شوند.

مقایسه کیفیت ساخت تسلا مدل۳ در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ +عکس

حتی تسلا که در بحث کمبود چیپ ها آسیب چندانی ندیده مدل ۳ و مدل Y را بدون سیستم پشتیبانی کمر سرنشین تولید کرده است.خب صحبت از تسلا شد و باید گفت یکی از مالکان مدل ۳ مدعی شده کیفیت مدل ۲۰۲۲ این خودرو نسبت به مدل ۲۰۲۱ افت داشته است. او مالک هر دو مدل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ از تسلا مدل ۳ پرفورمنس و لانگ رنج بوده و مقایسه‌ای بین این دو مدل از نظر فاصله بین پانل‌ها، کیفیت متریال بکار رفته و… انجام داده است.

مقایسه کیفیت ساخت تسلا مدل۳ در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ +عکس

به عنوان بحث جانبی باید گفت او اخیراً تسلا مدل ۳ مدل ۲۰۲۱ لانگ رنج خود را با مبلغ ۵۵ هزار دلار به فروش رسانده و نکته جالب اینکه این خودرو را در مارس ۲۰۲۱ و با قیمت ۴۷ هزار دلار خریداری کرده بود. این امر نشان دهنده وضعیت بازار خودروی آمریکا می‌باشد.خب برگردیم به مقایسه این دو خودرو و باید گفت ویدئو با مقایسه کیفیت هر دو خودرو شروع شده و کاملاً واضح است که مدل ۳ سال ۲۰۲۲ از نظر ما را ناامید می‌کند.

مقایسه کیفیت ساخت تسلا مدل۳ در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ +عکس

فواصل مشهوری بین پانل‌های بدنه، سپرها و گلگیرها وجود داشته اما چنین مشکلی در نسخه ۲۰۲۱ مدل ۳ وجود ندارد. در کابین نیز برخی مشکلات وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به پلاستیک سخت بخش پایینی درب‌ها اشاره کرد. این در حالی است که در مدل ۲۰۲۱ از متریال نرم استفاده شده است.

مقایسه کیفیت ساخت تسلا مدل۳ در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ +عکس

همچنین آفتاب‌گیر راننده به آهنربا نمی‌چسبد و استراحت گاه دست کنسول مرکزی نیز عملکرد ضعیف‌تری دارد.مالک این خودرو با تسلا تماس گرفته و این برند نیز به دنبال رفع مشکلات یاد شده بوده است. در نظر داشته باشید که شاید این مشکلات در تمامی نسخه‌ها وجود نداشته باشد و مختص همین خودرو باشد هرچند که احتمالش کم است.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج آقا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    2 0
    احتمالا ایلان ماسک که صاحب کارخانه تسلا هست در مورد تعدیل هزینه ساخت و سود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس