به گزارش مشرق، این سوپر اسپورت ایتالیایی با ارتقای صورت گرفته قدرت ۶۹۸ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۸ نیوتون متری تولید میکند که نسبت به قدرت و گشتاور ۶۱۲ اسبی و ۷۶۰ نیوتون متری استوک پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی روما بهبود محسوسی را نشان میدهد.
بیشتر بخوانید
اولین شاسی بلند فراری به زودی معرفی میشود +عکس
هبودهای رخ داده در پیشرانه شامل تغییراتی در مدیریت پیشرانه، تزریق، احتراق و کنترل فشار بوست الکترونیکی بوده است.این تیونر میگوید قدرت بیشتر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت.
این در حالی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت روما استاندارد به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۹.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت میرسد.کیت بدنه این خودرو نیز شامل اسپلیتر جلو به منظور بهبود داون فورس دماغه است.
رکابهای جانبی نیز دیگر عضو این کیت بوده و یک اسپویلر لبهای هم روی لبه صندوق نصب شده است. به این موارد باید دیفیوزر عقب جدید را نیز اضافه کرد. DMC از نرمافزار برای ارتقای آئرودینامیک کیت بدنه روما استفاده کرده است.
تمامی قطعات این کیت از فیبر کربن تولید شدهاند و مالکان میتوانند ظاهر مات یا براق را برای آنها انتخاب کنند.این تیونر با کمپانی کانادایی پور ویلز برای ارتقای روما همکاری کرده و حاصل آن رینگهای ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب بوده است.
طراحی این رینگها شامل ۵ ست از پرههای دوبل با ظاهر مشکی بوده است. فنرهای اسپورت نیز باعث شدهاند ارتفاع خودرو تا ۳۵ میلیمتر کاهش یابد. DMC همچنین به درخواست مالک میتواند کابین این خودرو را با چرم و آلکانترا ارتقا دهد.
منبع: پدال