معرفی نسخهٔ آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته

دیگر مواردی که ظاهر توسان XRT را تهاجمی‌تر کرده‌اند هم شامل قاب مشکی‌رنگ پنجره‌های جانبی، زیر پایی‌های جانبی، صندلی‌های پارچه‌ای مشکی، آستر سقف مشکی‌رنگ، قلاب بکسل و باربند روی سقف می‌شود.

به گزارش مشرق، هیوندای نسخه‌ای آفرودی از کراس‌اوور توسان را برای بازار ایالات‌متحده معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

این نسخه که XRT نام دارد، از نسخه‌های معمولی کمی سرسخت‌تر است. توسان XRT بر پایهٔ تیپ SEL شکل گرفته اما از تغییرات ظاهری زیادی بهره می‌برد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به روکش‌های پلاستیکی مشکی‌رنگ در سپرهای جلو و عقب و دهانهٔ گلگیرها اشاره کرد.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

برای این خودرو آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی هم در نظر گرفته شده که برای کراس‌اووری آفرودی مناسب‌تر هستند.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

دیگر مواردی که ظاهر توسان XRT را تهاجمی‌تر کرده‌اند هم شامل قاب مشکی‌رنگ پنجره‌های جانبی، زیر پایی‌های جانبی، صندلی‌های پارچه‌ای مشکی، آستر سقف مشکی‌رنگ، قلاب بکسل و باربند روی سقف می‌شود.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

ازآنجایی‌که XRT بر اساس توسان SEL ساخته شده، از تجهیزاتی مثل درب صندوق بار هوشمند، سوئیچ دیجیتالی هیوندای، پد شارژ بی‌سیم، نورپردازی داخلی، آینهٔ دید عقب تیره شونده، غربیلک فرمان و دسته‌دندهٔ چرمی، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای، تنظیم برقی ۸ جهتهٔ صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو و رادیوی ماهواره‌ای بهره می‌برد.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

توسان XRT با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد این خودرو ارائه می‌شود که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

برخلاف اکثر کراس‌اوورهای آفرودی بازار اما این خودرو در دو نسخهٔ محرک جلو و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

قیمت هیوندای توسان XRT در نسخهٔ محرک جلو از ۳۲,۶۲۵ دلار و در نسخهٔ چهارچرخ محرک از ۳۴,۱۲۵ دلار آغاز می‌شود.

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

معرفی آفرودی هیوندای توسان با ظاهری ارتقا یافته +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • KR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    طراحی و تولید مدل جدید خودرو هزینه های زیادی داره. فرضا باید سه میلیون عدد از یه خودرو ساخته بشه تا هزینه های طراحی و ساخت زیر ساخت ها مث قالب های بدنه و موتور دربیاد و به سوددهی برسه. حالا تو ایران بخاطر مشکلات اقتصادی و ناتوانی فروش خودروسازان این سه میلیون خودرو در ده سال بفروش میره اما هیوندا سه میلیون تا رو توی دو سه ماه میفروشه. اینه که چرخه تولید در کره به خوبی نهادینه شده و به سود دهی بالایی رسیده. در نتیجه هرسال مدل جدیدی میدن که با مدل قبلی زمین تا اسمون فرق داره اما توی ایران نهایت میتونن یه آینه یا چراغ رو عوض کنند چون تیراژ تولید پایینه و سوددهی کمی داره اگه ضرر نداشته باشه. در نتیجه سرمایه زیادی نمی تونن برای بخش طراحی و نوآوری اختصاص بدن. برای پیشرفت صنعت خودرو در ایران هیچ راهی بجز افزایش تیراژ و فروش بالاتر نیست و باید موانع صادرات خودرو به هرطریقی شده از بین بره.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    ایران خودرو را عشق است.خخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    این بیراهه نورده آخه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس