کد خبر 1310349
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    11 2
    این فرد سیگاری که میگه بکشیم میمیریم ونکشیم میمیریم این انسان رو ببرید کمپ ترک کنه از اون آدمهاست که به راحتی با دود سیگار ش همه رو خفه میکنه واگه بهش اعتراض کنی که بوی سیگارت اذیتمون میکنه میگه مشکل خودته میخوای تو هم بکش.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    7 0
    بببن خیلی از این سیگاری ها مثل اون بی حجاب ها کارشون رو توجیه میکنند و اخرش هم میگن بدن خودمه به تو چه!! ولی این نمیفهمه که فردا که مریض میشه سنگینیش میفته روی دوش بقیه. ای کاش زرتی سیگار میکشید میمرد ولی نمیمیره!!! بلکه از چهل پنجاه میفته روغن سوزی و سی سال مریض میشه و بچه هاشو یا اطرافیانشو علاف خودش میکنه از این دکتر به او دکتر.. تازه بچه بنده خدا به جای اینکه به زندگی خودش برسه باید اخم و تخمشون هم تحمل کنه یک وقت عاق پدر و مادر کم شعورش نشه. اون بی حجابه هم میزنه زندگی یکی دیگه رو نابود میکنه و پدر کلی جوون مجرد و متاهل رو درمیاره و فقط نگاه میکنه به زندگی خودش که مشکلی نداره و آزاده بعد میگه به درک بقیه نگاه نکنند و کور بشن و توی یک رفت و آمد ساده تو خیابون آزاد نباشن!! کلا هم سیگاری هم بدحجاب هم اختلاسگر هم ... همه یک نقطه مشترک دارند: خودخواهی و له کردن حق بقیه
  • ممد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    2 2
    هوای تهران و شهرهای ما از سیگار بدتره
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    بدترين بخش سيگار اين نيست كه ميكشند! اينه كه بعد از كشيدن ته سيگار مي اندازند زمين و نميدانند سم مانده در ته سيگار چه بلايي بر سر طبيعت و ابها مي اورد با سموم درون آن به طوري كه گاهي اب الوده شده با سموم ته سيگار ارزش تسويه ندارد!!! كاش حداقل در انداختن ته سيگار يك سخت گيري ميشد يك پويشي راه مي افتاد چيزي كه مردم ته سيگارها را حداقل جمع ميكردند تا به صورت يك ماده سمي دفع شود اگر بدانيد اگر باغچه هاي تهران سرسبز نمي شوند فقط به خاطر ته سيگار ان وقت موجه عمق فاجعه مي شويد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس