کد خبر 1309789
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید

همین استایل روان به ستون A و پروفایل جانبی نیز رسیده جایی که شاهد رکاب‌های جانبی مینی مالیستی و ادغام شده در بدنه هستیم.

به گزارش مشرق، تام واپیل و ریچر گیر با همکاری یکدیگر پروژه‌ای به نام CS را معرفی کرده‌اند که طراحی آینده‌نگرانه از BMW سری ۲ دهه ۶۰ میلادی را نشان می‌دهد. CS ۰.۲ موردبحث که به عنوان طرح مطالعاتی بدون زمان معرفی شده یک کوپه نرم و روان است که از برخی ویژگی‌های طراحی مدل‌های قدیمی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید

بی ام و X۵ جدید شبیه چه خودرویی خواهد بود؟ +عکس

این موضوع به ویژه در بخش جلو مشهود است یعنی جایی که جلوپنجره‌ای با طرح رترو و عناصر مدرن دیده می‌شوند. جلوپنجره توسط چراغ‌های شناور احاطه شده و یک اسپلیتر فیبر کربنی هم در جلو دیده می‌شود.

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

طراحان همچنین عناصری زاویه‌دار را در نظر گرفته‌اند که به سمت گلگیرها حرکت کرده و سپس به خط شانه و کل خودرو می‌رسند.همین استایل روان به ستون A و پروفایل جانبی نیز رسیده جایی که شاهد رکاب‌های جانبی مینی مالیستی و ادغام شده در بدنه هستیم.

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

ما همچنین می‌توانیم آینه‌های بغل دیجیتالی، دستگیره‌های درب پنهان و طراحی عالی بخش موسوم به Hofmeister kink را ببینیم. تکمیل کننده این عناصر طراحی برجسته نیز نمای عقب جمع‌وجور و سقف متمایز است.

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

در بخش عقب طراحی تمیز و یکدست با چراغ‌های افقی متصل به یکدیگر و عناصر عمودی را می‌بینیم. سپر هم پذیرای یک ورودی هوای بزرگ شده است.

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

اگرچه طراحی بدنه این خودرو از برخی عناصر قدیمی استفاده کرده اما همین موضوع را نمی‌توان درباره کابین گفت زیرا در این بخش دو صندلی جدا دیده می‌شوند که بین آن‌ها کنسول مرکزی شناور با نمایشگر قرار گرفته است.

رندرهایی جذاب از بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

همچنین پشت آمپرهای دیجیتالی منحنی و ظاهراً نمایشگر یکپارچه با فرمان هم وجود دارند.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده ی خدا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    0 0
    خوب طراحی شده فقط به مدل های که قبلش ساختن مثلا x8و x7 سری جدید ۸ و نه نمی خوره چون جلو پنجره ی کوچک ترس نسبت به مدل های دیگر بی ام چه داره و چراغش پیوسته است عقبش هم کمی ساده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس