کد خبر 1308834
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
آتش‌زدن همسرسابق به خاطر ملاقات فرزند!

مرد جوان که پس از طلاق، همسرسابقش اجازه نمی‌داد فرزند ۸ ساله خود را ببیند در اقدامی جنون‌آمیز او را به آتش کشید.

به گزارش مشرق، پنجشنبه گذشته؛ صدای فریاد «سوختم، سوختم» زنی جوان از پارکینگ ساختمانی در خیابان امام خمینی(ره) تهران به گوش رسید. همسایه‌ها به‌دنبال صدا خود را به پارکینگ رسانده و با زن همسایه در حالی مواجه شدند که در میان شعله‌های آتش در حال سوختن بود و کمک می‌خواست.

آنها بلافاصله برای اطفای حریق وارد عمل شده و از سویی با اورژانس و آتش‌نشانی نیز تماس گرفتند. با حضور مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب، آنها با زن جوانی که دچار سوختگی شده و مردی که در چند قدمی او ایستاده بود، مواجه شدند و بلافاصله مرد جوان را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید

اشد مجازات برای سوزاندن همسر

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن و مرد جوان مدتی قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از هم جدا شده‌اند. روز حادثه او به سراغ همسر سابقش رفت اما با هم درگیری لفظی پیدا کردند. مرد جوان از همسرش شکایت داشت که چرا به او اجازه نمی‌دهد فرزند ۸ساله‌شان را بعد از جدایی ملاقات کند.

همین موضوع باعث شد که اختلاف آنها بالا بگیرد و در نهایت مرد عصبانی بطری بنزینی که به همراه داشته را روی همسرش ریخت و او را آتش زد.زن جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد و عامل این آتش‌سوزی به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    6 0
    از اولش می‌خواسته اتیشش بزنه والا کی بطری بنزین دستش میگیره و اینور و اونور می‌ره
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    6 1
    اتش قابل رویت طلاق ، و دلهای اتش گرفته کودکان که هرگز قابل مشاهده نیستند
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    7 1
    مردک روانی. اینو ببرید تیمارستان.
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      3 2
      زنه هم اگه روانی نبود میزاشت پدره بچشو ببینه
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      3 5
      وقتی قانون همش به نفع مرداست اینم نتیجه اش ،یعنی هرکس به هردلیلی طلاق گرفت دیگه حق نداره بچه اش رو ببینه.
    • علی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      3 0
      درجواب ۱۷:۴۸ مثل اینکه خبر رو نخونی زنه اجازه نمیداد مرده بچش رو ببینه. البته توجیهی برای کار مرده نیست
  • بابک IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    2 3
    چه کسی گفته ویا کجا نوشته قانون به نفع مرداست.اتفاقا در این‌ خصوص قوانین ما بسیار منصفانه ودرحد جهانی است. آن خانم نباید مانع ملاقات پدر میشد.این حق مشروع پدر هست تا فرزندش را ببیند ببوسد. مع الوصف مرد نباید جرم مرتکب میشد.بلکه باید مستقیم به دادگاه می رفت ودرانجا مشکل حل میشد.ولی اشتباه کرده وحالا باید تاوانش را بپردازدودراین اثنا کودک بیشترین خسارت مادی ومعنوی وروانی را خواهد دید.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      2 1
      از کجا معلوم شاید میدونست این مردک روانی است وجنون داره به خاطر همین نمیزاشت بچه رو ببینه وگرنه بنزین به دست نمیرفت سراغش.
    • رضا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      0 0
      متاسفانه در قانون کشور ما در خصوص ملاقات فرزند مشترک قانون ضعف عمده ای دارد و با کارشکنی هر یک از والدین که حضانت فرزند را بر عهده دارد، صرفا بعد از کش و قوص فراوان و دوندگی و بروکراسی قضایی و اداری کیفر حزای نقدی برای بار اول و برای بار دوم حبس در نظر گرفته شده هست که تا پرونده به این جایگاه حقوقی یا برخورد کیفری قضایی برسد کسی که محق بر ملاقات هست فرسوده و پیر راهروهای دادگاهها می شود. به امید اصلاح جدی این مورد حقوقی قوانین خانواده و همچنین راهکار جدی بر مهریه و طریقه وصول آن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس