نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی سفرش به امارات را به تعویق انداخت

برخی منابع نزدیک به «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وی سفرش به امارات را به تعویق انداخته است.

به گزارش مشرق، برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که نفتالی بنت سفر خود به امارات را که قرار بود اواسط ماه جاری میلادی انجام شود، به تعویق انداخته است.

برخی منابع نزدیک به بنت گفتند که علت تعویق سفر او به امارات، شیوع گونه جدید کرونا با نام اُمیکرون و اتخاذ تدابیری در فلسطین اشغالی برای مقابله با آن است.

اما برخی منابع سیاسی مستقل گفته‌اند که اسرائیل، امارات را در فهرست کشورهایی که سفر به آن‌ها ممنوع است، قرار نداده است و به احتمال زیاد لغو سفر بنت به امارات به دلیل پرهیز از انتقادات شدید از او و خانواده‌اش در عرصه سیاسی است چرا که آن‌ها تصمیم دارند تعطیلات عید یهودی را در خارج از فلسطین اشغالی سپری کنند.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، برخی منابع سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنت به اسرائیلی‌ها توصیه‌ها کرده است تا به دلیل شیوع اُمیکرون از سفر خارجی به جز در موارد ضروری، اجتناب کنند اما با این حال او نمی‌تواند همسر و فرزندانش را در این خصوص قانع کند.

از سوی دیگر یک منبع در جناح معارض اسرائیلی گفت که اگر بِنت خانواده خود را برای لغو سفرشان به خارج متقاعد نکند، این ضعف او را نشان می‌دهد و کسی که نمی‌تواند بر خانواده خود تأثیرگذار باشد چگونه می‌تواند فرد مورد اعتماد و محترم مردم شود.

رژیم صهیونیستی و امارات سال گذشته توافقنامه سازش را تحت نظارت دولت آمریکا امضا کردند.

اواخر اکتبر گذشته «اوفیر جندلمن» سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود اعلام کرد که بنت بزودی در سفری رسمی به امارات خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس