نظامیان صهیونیست فقط در صورت آزادی اسرای فلسطینی آزاد می شوند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تأکید بر ادامه مقاومت تا آزادی خاک و اسرای فلسطین گفت چهار نظامی اسیر صهیونیست، فقط در صورت آزادی اسرای فلسطینی نور آفتاب را خواهند دید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: چهار نظامی صهیونیست که نزد گردان‌های عزالدین قسام اسیر هستند، نور آفتاب را تنها در صورت آزادی اسرای فلسطینی دربند این رژیم خواهند دید.

بیشتر بخوانید:

هنیه: زمان یک سره کردن نبرد با اسرائیل فرا رسیده است

وی با بیان این مطلب افزود: پرونده اسرا در رأس اولویت‌های جنبش حماس و مقاومت فلسطین قرار دارد. جنبش حماس به نمادهای ملت فلسطین و امت که دربند زندان‌های رژیم اشغالگر هستند، افتخار می‌کند. اسرا و شهدا، قربانیان رژیم اشغالگر و تروریسم آن هستند، با این وجود آنها جان بر کف برای دفاع از سرزمین خود پیشقدم شدند.

هنیه تصریح کرد: جنبش حماس در عرصه مقاومت و دفاع از سرزمین فلسطین در صدر قرار دارد و از زمان شکل گیری تاکنون در یک مسیر ثابت حرکت کرده است. جنبش حماس افتخار می‌کند که معتقد است پیروزی و آزادی فقط از طریق لوله تفنگ‌ها محقق می‌شود. حماس رهبران خود را در مسیری افتخار آفرین که پایان ندارد، به عنوان شهید تقدیم کرده است و آخرین نمونه این شهدا، شهید قهرمان «فادی ابو شخیدم» است که برای دفاع از قدس قیام و جانش را فدا کرد. فداکاری‌ها، شهدا، اسرا و مجروحان جنبش حماس اثبات کننده صحت و درستی مسیری است که این جنبش در آن حرکت می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان گفت: آزادسازی قدس و همه سرزمین فلسطین و رسیدن به آن، هزینه بردار است و جافشانی می‌طلبد و حماس آماده پرداخت این هزینه اندک در راه خدا و آرمان اصلی امت است.

«موسی ابو مرزوق» از رهبران ارشد جنبش حماس نیز گفت: مقاومت تا زمان مقدر شدن پیروزی از جانب خداوند متعال ادامه دارد.

وی افزود: اسارت از سخت‌ترین آزمایش‌ها و مجازات‌ها است و آزاد کردن اسرای فلسطینی دربند رژیم اشغالگر، دینی به گردن ما است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس