نقش‌ تعیین‌کننده هافبک‌ها در داربی/ غرور، کمر سرخ‌پوشان را می‌شکند؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید نقش هافبک‌ها در داربی ۹۷ پایتخت بسیار می‌تواند در نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد.

به گزارش مشرق، فرد ملکیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی ۹۷ پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال اول فصل را خیلی خوب شروع کرد و امیدواری زیادی برای هواداران به وجود آورد. البته در این مدت چند بازی اخیر تیم مساوی شده است.

او ادامه داد:‌ من چند بار سر تمرین استقلال آمدم و تمریناتی که آقای پین طرح می‌کند، بسیار عالی است. الان دفاع استقلال خیلی خوب است. هم‌چنین خط حمله استقلال کیفیت مطلوبی اما هم‌چنان باهم هماهنگ نشدند. چیزی که من در تمرین می‌بینم، این است که انگیزه‌ها بالاست. الان فکر می‌کنم استقلال اعتماد به نفس بیش‌تری نسبت به فصل‌های گذشته دارد.

ملیکان درباره وضعیت تیم پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال جنگندگی و قدرت فصول گذشته را ندارد. بازیکنان پرسپولیس از نظر انگیزه از استقلال ضعیف‌تر هستند و مشخص است که بعد از ۵ قهرمانی غرور تیم را می‌گیرد. البته این مسائل تا شروع بازی غیرقابل پیش‌بینی است و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنده دربی درگیر حاشیه می‌شود

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقاط ضعف و قوت آبی‌پوشان و سرخ‌پوشان پایتخت در این بازی گفت: الان ۲ تیم شرایطی مثل هم دارند. آبی‌ها خط دفاعی و خط حمله خوبی دارند. پرسپولیس هم دفاع خوبی داشته است. الان نقش تعیین کننده‌ها را هافبک‌ها خواهند داشت که می‌توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند. استقلال اگر بخواهد گل بزند، می‌تواند از عمق دفاعی سرخ‌ها وارد عمل بشود و گلزنی کند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی دربی ۹۷ پایتخت گفت: من فکر می‌کنم این بازی ۲ بر یک به سود تیم استقلال به پایان برسد. البته امیدوارم استقلال گل نخورد چون مدافاعان عملکرد خوبی از خودشان برجای گذاشتند و این مساله فقط یک پیش‌بینی به حساب می‌آید.

ملکیان در پایان درباره خاطره‌انگیزترین لحظاتی که در دربی‌ها به عنوان بازیکن استقلال داشت، گفت: من چون در اولین دربی‌ام گل زدم، لحظات خیلی خوبی را سپری کردم. من قبلا در آرارات هم بازی کردم اما هیچ وقت تجربه‌ چنین جوی را نداشتم. لحظه‌ای که من گل را به ثمر رساندم، اینقدر محو بازی بودم که خوشحالی‌ام را به سمت سکوهای پرسپولیس بردم و در ادامه فرهاد مجیدی و محمد تقوی من را گرفتند. این اتفاق برای من مثل یک خواب بود. هم‌چنان این گل من در داربی در ذهن‌ها مانده و این خیلی برایم شیرین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس