کد خبر 1307636
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
گواردیولا از رکورد مورینیو و فرگوسن گذشت+عکس

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی با پیروزی شاگردانش مقابل استون ویلا به رکورد جدیدی در لیگ برتر انگلیس دست یافت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در تقابل با استون ویلا و شاگردان استیون جرارد به پیروزی دو بر یک دست یافت.

این پیروزی شماره ۱۵۰ پپ گواردیولا به شمار می رفت و سرمربی اسپانیایی موفق شد رکورد جدیدی را از خود در لیگ برتر انگلیس بر جابگذارد.

وی این تعداد پیروزی را تنها در ۲۰۴ بازی کسب کردو از این حیث از رکورد همه سرمربیان جزیره از جمله ژوزه مورینیو و الکس فرگوسن عبور کرد.

مورینیو در ۲۳۰ بازی به رکورد ۱۵۰ برد رسیده بود و الکس فرگوسن هم در ۲۴۷ بازی از ۱۵۰ برد عبور کرده بود.

گواردیولا از رکورد مورینیو و فرگوسن گذشت +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    با اینکه گواردیولا مربی خویی است ولی هیچ کس فرگوسن نمیشه....چرا!!؟؟ چونکه فرگوسن انهمه پیروزی و قهرمانی را با تعداد بیشتری بازیکن گمنام و معمولی به دست می آورد ولی امثال گواردیولا فقط با ستارگان گرانقیمت دنیا می توانند قهرمان بشوند هر وقت گواردیولا یا هر کس دیگری در دنیا توانست با بازیکنانی در حد جان اوشی!!! فیلیپ نویل!!! گری نویل.!!! فورچون!!! فلچر!!!!! گیبسون و پارک جی سونگ!!!! که همه اینها بعد از رفتن از منچستر فرگوسن به تیم های دیگر تبدیل به بازیکن درجه چندم شدند،قهرمانی یا پیروزی به دست بیاره آنوقت میشه گفت بهترین مربی دنیا این‌ها هستند!!!!! برید ببینید فرگوسن از بازیکنان درجه چندم دنیا چه خروجی خارق العاده ای می‌گرفت و کمر هر تیمی در دنیا را می‌شکست منچستریونایتد فرگوسن خیلی خیلی کم ستاره گرانقیمت می‌خرید کاملآ برخلاف سیتی گواردیولا و فرگوسن خودش بازیکن معمولی و ارزان قیمت را تبدیل به ستاره بزرگ در دنیای فوتبال می‌کرد بازیکنانی مثل دیوید بکهام کریستیانو رونالدو پل اسکولز و گیگز و دهها بازیکن بزرگ دیگر که زیر نظر فرگوسن زندگی فوتبالی شان متحول شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس