کد خبر 130747
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

قسمت دوم انیمیشن بلند «شرکت هیولاها» با نام «دانشگاه هیولاها» تابستان سال آینده روی پرده می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، داستان قسمت دوم که پیش‌درآمدی به «شرکت هیولاها» است، چند سال پیش از وقوع اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. جیمز پی. سالیوان و مایک وازووسکی در دوران کالج با هم آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند در شرکت هیولاها به عنوان «ترس‌آفرین» مشغول به کار شوند.


 
این انیمیشن محصول کمپانی پیکسار و والت دیسنی و همچنین اولین پیش‌درآمدی است که کمپانی پیکسار برای یکی از محصولات خود تولید کرده است.
 
جان گودمن و بیلی کریستال که در فیلم اول صداپیشه دو نقش اصلی بودند، در قسمت دوم هم صداپیشه هستند. استیو بوشمی، فرانک اوز، جولیا سوینی و جنیفر تیلی از دیگر صداپیشگان فیلم هستند.


 
«شرکت هیولاها» سال 2001 روی پرده رفت. این انیمیشن با بودجه 115 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 526 میلیون دلاری در سطح جهان رسید. «شرکت هیولاها» در چهار رشته از جمله بهترین فیلم بلند انیمیشن نامزد جایزه اسکار بود و برنده جایزه اسکار بهترین ترانه شد.
 
قسمت اول را پت داکتر ساخت که بعدا انیمیشن «بالا» را کارگردانی کرد. قسمت دوم را دن اسکنلن می‌سازد که در نوشتن داستان «ماشین‌ها» و «داستان اسباب‌بازی 3» همکاری کرده بود.
 
فایل ضمیمه این خبر، اولین تیزر تبلیغاتی «دانشگاه هیولاها» است که چهار روز پیش در فضای مجازی منتشر شد و تاکنون بیش از دو میلیون نفر بازدیدکننده داشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس