کد خبر 1306907
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دستگیری ۲۰۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در رعد ۶

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خبر داد.

به گزارش مشرق، ششمین مرحله از طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، کلید خورد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ششمین مرحله اجرای طرح رعد در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد.

بیشتر بخوانید

عکس/ دستگیری باند توزیع مواد مخدر و سرقت در تهران

وی به دستگیری ۲۸۰ متهم در این طرح و انجام ۱۶۸ حکم قضائی اشاره و تصریح کرد: تعداد ۱۵۸ نفر از متهمان دستگیر شده، سارق هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستاوردها و کشفیات این طرح اشاره و بیان داشت: ۱۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین ۲۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد. 

وی به پاکسازی مناطق آلوده اشاره کرد و گفت: در این راستا ۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ جلیلیان به کشف ۷ هزار انواع پوشاک به ارزش ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۲ قاچاقچی اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر دستاورد های اجرای این طرح می توان به دستگیری یک متهم حامل سلاح جنگی، کشف ۸ دستگاه ماینر بدون مجوز اشاره کرد؛ همچنین در این طرح ۷۳ هزار و ۱۶۴ کیلو مواد پتروشیمی به ارزش ۶۹ میلیارد ریال کشف و هر ۱۰ عامل احتکار این مواد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای تامین امنیت عمومی شهروندان و حفظ سلامت آنان از ۹۱۳ واحد صنفی بازدید شده است، گفت: اجرای سلسله طرح های محله محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلف و یا مجرمی مماشات نخواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود فقط قوه قضائیه مجازات سنگینی بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس