کد خبر 1306827
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
گاف عجیب فدراسیون در مورد تیم ملی فوتسال/ مصاحبه شمس را باور کنیم یا ناظم الشریعه؟

در فدراسیون فوتبال به نظر می رسد تصمیمات یا به اطلاع همه نمی رسد یا برخی با تصمیمات گرفته شده مخالف هستند و در جهت عکس آن روی خروجی سایت رسمی آن مطلب منتشر می کنند.

به گزارش مشرق، درحالی که بعد از چند جلسه ای که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با احسان اصولی رئیس جدید کمیته فوتسال برگزار کرد قرار بر این شد که وی در سمت خود باقی بماند و همراه تیم ملی هم برای برگزاری بازی دوستانه راهی ایتالیا شود.

ناظم الشریعه حتی امروز هم در گفت و گو رادیویی در خصوص این جلسات و برنامه ریزی برای تیم ملی صحبت کرد اما در اتفاقی عجیب امروز روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه ای از حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال منتشر شده که وی در بخشی از صحبت هایش علاوه بر انتقاد از وضعیت تیم ملی اعلام کرده وضعیت کادرفنی تیم ملی مشخص نیست!

منهای اینکه سابقه نداشته خروجی رسمی یک فدراسیون علیه تیم های ملی اش مصاحبه ای کار کند، باید پرسید مگر بخش رسانه ای فدراسیون خبر ندارد که ناظم الشریعه در سمت خودش ماندگار شده و قرار است همراه تیم ملی راهی ایتالیا شود؟

به نظر می رسد یا تصمیمات به اطلاع همگان در فدراسیون فوتبال به خصوص روابط عمومی نمی رسد یا مسائل دیگری در میان است و به نوعی پای کارشکنی در تصمیمات مطرح هست.

در زیر می توانید مصاحبه حسین شمش را ببینید که در مورد تیم ملی فوتسال چه گفته است:

گاف عجیب فدراسیون درمورد تیم ملی فوتسال

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    دمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس