پاشازاده: استقلال را باید بعد از شهرآورد ارزیابی کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هنوز زود است که بخواهیم درباره عملکرد استقلال نظر بدهیم و بهترین زمان برای ارزیابی فنی آبی‌پوشان، بعد از شهرآورد است.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درخصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار داشته و می‌تواند با یک پیروزی حتی صدرنشین لیگ برتر شود، ضمن اینکه در هفته‌های ابتدایی هستیم و راه درازی باقی مانده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار امروز برابر صنعت‌نفت‌آبادان خاطرنشان کرد: به طور بازی در آبادان برای استقلال آسان نخواهد بود، این تیم در مقابل استقلال انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت و می‌خواهد ناکامی‌های گذشته‌های را جبران کند؛ از طرف دیگر استقلال به دنبال برد بعد از سه مسابقه است.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال در بازی با گل‌گهر از دو بازیکن خارجی خود نتوانست استفاده کند، از این اتفاقات در فوتبال ایران رخ می دهد و تعجب‌آور نیست.

وی تاکید کرد: استقلال باید در وهله اول تمام توانش را روی بازی با صنعت نفت آبادان بگذارد و بعد به شهرآورد فکر کند، سه امتیاز آبادان می‌تواند زمینه‌ساز برد مقابل پرسپولیس باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط دفاعی استقلال در این فصل و تا اینجای مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته است و دریافت یک گل در ۶ بازی این ادعا را تایید قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    همین الان هم ارزیابی شده بالاخره باباسجاد همه دستورات لازم را برای توقف استقلال صادر کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس