بازگشت یاران «طارمی» به صدر جدول لیگ پرتغال 

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب خود داشت، در هفته دوازدهم لیگ پرتغال موفق شد از سد ویتوریا گیمارش عبور کند و به صدر جدول بازگردد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو بامداد دوشنبه میزبان ویتوریا گیمارش بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و خود را دوباره به صدر جدول برساند. 

در این دیدار در ابتدا ادواردز برای تیم میهمان از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما در ادامه دیاز و اوانیلسون موفق شدند با گل های خود تیم پورتو را بنده این بازی کنند. عبدل مامین از تیم گیمارش با دریافت کارت قرمز در دقیقه ۵۳ از زمین بازی اخراج شد. 

«مهدی طارمی» ملی پوش فوتبال کشورمان در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم پورتو حضور داشت و در دقیقه ۹۰ در میان تشویق شدید هواداران تعویض و از زمین بازی خارج شد. 

پورتو با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم اسپورتینگ لیسبون، در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال قرار گرفت. تیم گیمارش نیز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ پرتغال به شرح زیر است: 

بلننسز ۰ - ۷ بنفیکا

ماریتیمو ۲ - ۰ پاسوس ده فریرا

اسپورتینگ ۲ - ۰ توندلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 9
    مهدی تمارضی فوتبالش تموم شد بعد از اینکه واسه تیم ملی ناز کرد و غرور برش داشت الان 6 تا بازیه هیچ تمارض موفقی نداشته از اون زمان به اینور نتونسته حتی یک دایو منجر به پنالتی انجام بده و داورا هر دفعه دستشو خوندن و با کارت زرد جریمش کردن . فصل بعد میندازنش بیرون و برمیگرده ایران میره تو یکی از این تیمای شهرستانی
  • سید IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    5 2
    خوب این بابا از روی مرض نظرشو راجب بهترین بازیکن حال حاضر نوشته شما چرا منتشر میکنید.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      2 1
      ولش کن بابا حالش خراب بوده چرا پورت گفته شما چرا ناراحت میشی مهدی هنوز تو توجه کورشه کسی متوجه ببینه
  • فرهاد شرفی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    مهدی بازیکنی بسیار با هوش و درک فوتبالی بسیار بالا و با دانش فنی سطح اول جهان قرار داره و با اطمینان روزهای بهتری در انتظارش خواهد بود درود بر ایران و ایرانی
  • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    مهدی اولین نفری که با تیک های برگ خارجی بازی می کنه این. مربی. چشم سفید می خواد پسرشو بزاره جای مهدی داره اذیتش می کنه مهدی حق تیم های بزرگتر از پورتو هست اگر هم تیم های دیگر نخواستن. که می خوان بیا پرسپولیس مثل قبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس