ارائه گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهور

خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی از ارائه گزارش سال ۱۳۹۹ بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهور خبرداد.

به گزارش مشرق، وزارت اقتصاد اعلام کرد که این گزارش پس از ارائه به رئیس جمهور، به همراه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

متن کامل اطلاعیه خزانه داری کل کشور بدین شرح است: در اجرای حکم بند (پ) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی آن موضوع تصویب نامه شماره ۶۱۲۴۰/ت۵۲۲۳۰ هـ مورخ ۱۷/۵/۱۳۹۴ هیئت وزیران، گزارش سالانه بدهی‌ها و مطالبات دولت برای سال ۱۳۹۹، به منظور ارایه به مجلس شورای اسلامی به همراه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، در خزانه‌داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی های عمومی و روابط مالی دولت) تهیه و با امضای وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی برای رییس‌جمهور محترم ارسال گردید.  

در اجرای تکالیف قانونی ماده (۱) قانون یاد شده از آبان‌ ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر بیست و نه (۲۹) فقره گزارش جامع بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی حسب مورد در مقاطع سه‌ماهه (فصلی) و سالانه توسط مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت و با همکاری ادارات‌کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها تهیه و برای ارسال به مراجع قانونی ذیربط برای رییس‌جمهور محترم ارسال شده است. این گزارش ششمین گزارش سالانه در اجرای حکــم بند (پ) مـــاده مذکور می‌باشد و همچنین در اجرای بند (ب) همان ماده ۲۳ فقره گزارش فصلی نیز در مقاطع سه ماهه تهیه و ارسال شده است.  

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اجرای بخشنامه شماره ۱۳۶۱۵۱/۵۷ مورخ ۲۶/۷/۱۳۹۵ خزانه‌داری کل کشور بیش از ۵۰۰ر۱۴۱ فقـــره گزارش از بیش از ۵۰۰ر۳ نقطه گزارشــگری (دستگاههای‌اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت گردیده که مبنای تهیه گزارش‌های جامع فصلی و سالانه است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن دوست محمدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام خدمت بزرگواران ورهبر عزیزم وریس جمهورمحترم کشورم من یک سرباز وطرف دار رهبرم وریس جمهورم هستم خیلی عالی میشه موفق شدیم مقداری از ثروت را به کشور برگردانیم خیلی خوشحالم برای رهبرم وریس جمهورم همیشه دعا میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس