نیروی نظامی آمریکا

عضو ائتلاف «دولة القانون» می‌گوید که با وجود اظهارات مقامات عراقی درباره خروج قریب‌الوقوع نظامیان آمریکا از این کشور، آمریکا هیچ تأکیدی در این باره نکرده است.

به گزارش مشرق، «کاطع الرکابی» عضو ائتلاف دولة القانون به ریاست «نوری المالکی» گفت که با وجود تأکید طرف عراقی بر خروج نظامیان آمریکایی از عراق تا پایان سال جاری اما آمریکا هیچ تأکیدی در این خصوص نکرده است.

بیشتربخوانید:

زمان خروج نظامیان آمریکایی از عراق تغییرناپذیر است

الرکابی در مصاحبه با وبگاه «بغداد الیوم» گفت: تنها طرف عراقی است که از خروج نظامیان آمریکایی از عراق تا پایان سال سخن می‌گوید اما تا به این لحظه آمریکا هیچ تأکیدی در این خصوص نکرده بلکه حتی عکس آن را گفته است.

وی افزود که طرف عراقی و حتی آمریکایی تعداد واقعی نیروهای رزمی آمریکایی در عراق را افشا نکرده‌اند پس چگونه بفهمیم که خروج نظامیان آمریکایی از عراق صورت گرفته است یا خیر؟ در حالی‌که در اصل تعداد این نظامیان را نمی‌دانیم.

وی تأکید کرد که سخن درباره این نظامیان تنها در حد حدس و گمان است و آمار رسمی درباره آن وجود ندارد.

پیشتر «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق گفته بود که نیروهای رزمی بیگانه تا پیش از پایان تاریخ تعیین ‌شده خاک عراق را ترک خواهند کرد.

وی افزود که «مسئله پایان حضور بیگانگان مطابق با زمان‌بندی تعیین ‌شده پیش می‌رود و آن‌ها جز حضور محدود در عین الاسد، پایگاه اختصاصی دیگری ندارند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    یانکی عمودی نمیره ، مقاومتش در برابر هوا زیاده، افقیشون کنین راحت میرن!! خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس