برنامه واکسیناسیون ایران فراتر از پیش بینی ها بود

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت:اکنون ۱۶۰ میلیون واکسن کرونا در ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق، جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در مراسم صد روز خدمت ،صد میلیون تزریق سلامت با اشاره به تلاش های ایران در مسیر مبارزه با کرونا،اظهار داشت:ایران توانست از منابع مختلف واکسن مورد نیاز را تامین کند و برنامه واکسیناسیون را به خوبی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید

نام جهش جدید کرونا چیست؟

وی با بیان اینکه برنامه ایران در واکسیناسیون فراتر از برنامه پیش بینی شده بود،افزود:اکنون ۱۶۰میلیون دز واکسن در کشور وجوددارد و میزان مرگ و میر کرونایی درایران به کمتر از صد نفر رسیده است و استان در وضعیت قرمز نداریم.

نماینده سازمان جهانی بهداشت گفت:پیش بینی می شود اگربرنامه واکسیناسیون کامل تر شده و اقدامات بهداشتی رعایت شود وضعیت بهتر شود.

جعفر حسین بیان داشت:ایران در حال تلاش برای تولید واکسن بیشتر است و برای تولید مستندات و تکمیل گواهی سازمان جهانی بهداشت تلاش می کند و این کار شرایط صادرات واکسن به کشورهای دیگر از جمله منطقه وآفریقا را فراهم می کند.

وی از اقدامات سازمان جهانی بهداشت برای مطالعات اثر گذاری واکسن های کرونا در ایران خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Nasra IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    15 0
    سازمان بهداشت جهانی در دهه 80 هم از ما به خاطر سیاست های کنترل جمعیت تعریف کرده بود که الان داریم نتایج آن اقدام موفقیت آمیز و مثبت رو میبینیم معلوم نیست نتایج این اقدام موفقیت آمیز اخیر رو چه زمانی خواهیم دید ولی با توجه به مورد قبلی حتما این هم تاثیرات خوبی خواهد گذاشت
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 5
      خداروشکر الان ۱۶۰ میلیون بیکار و بی آب داشتیم
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    13 1
    ما همیشه تو بدبختی اولیم نمونه هاش هم فراوونه : یکیش خودروهای تولید داخلمونه بعدیش سطح درآمد مردممونه اون یکیش هم وضع اشتغال و رفاهمونه مسکن هم که الحمدالله خیلی وضعمون خوبه کلا ما شاگرد اولیم
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      1 6
      تو شاید بخاطر خود تحقیری شدید اینجوری فکر کنی اما مردم ایران سرشان بلند است بلند نظرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس