راه‌اندازی فاز دوم کارخانه لبنیات «وارنا» با حمایت دستگاه قضایی/ خط تولید بستنی تا یک ماه دیگر آغاز به‌کار می‌کند

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از راه‌اندازی فاز دوم کارخانه لبنیات وارنا خبر داد و گفت: حسب اعلام مسئولان این واحد تولیدی، خط بسته‌بندی کره نیز در این کارخانه راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش مشرق، بابک ترکی، معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، از راه‌اندازی فاز دوم کارخانه لبنیات «وارنا» خبر داد و بیان کرد: حسب اعلام مسئولان این واحد تولیدی، خط بسته‌بندی کره نیز در این کارخانه راه‌اندازی شده‌است.

بیشتر بخوانید:

احیای کارخانه «ارج» در پی اقدامات دستگاه قضایی

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اعلام مسئولان این واحد تولیدی با دریافت مجوزهای لازم خط تولید بستنی کارخانه لبنیات «وارنا» نیز یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

پنجم خردادماه سال جاری بود که کارخانه شیر وارنا تحت نظارت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان شهرستان ورامین به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات قضایی انجام شده، به تولید بازگشت.

دانیال توکلی، پسر حسن توکلی، بنیانگذار کارخانه وارنا با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه در راستای احیای این واحد تولیدی گفته بود: اقدامات قوه قضاییه سبب شد تا جلوی بانک‌هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس