دانلود سریال جزیره  با لینک مستقیم

سریال جزیره را می توان از دیگر سریال های ایده آل در شبکه نمایش خانگی دانست . این اثر نقاط قوت و مزیت های منحصر به فرد بسیاری دارد که باعث شده تا لطف زیادی از مخاطبان به سمت آن کشش داشته باشند . یکی از این نقاط قوت ، حضور سیروس مقدم در مقام کارگردان باشد . آقای مقدم به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان آثار بلند در ایران شناخته می شود که سریال پایتخت یکی از بهترین آثار او می باشد .

افزون بر این موضوع ، داستان زیبای این سریال هم توانسته توجه منتقدان را جلب نماید . فیلمنامه در رابطه با یک خبرنگار به نام صحرا است . او. در رابطه عاشقانه خود شکست خورده و به شدت تحقیر شده است . چرا که معشوق او پسری ثروتمند به نام ارشد شاهنگ بوده که از خانواده ای اصیل و ثروتمند است .

همین موضوع باعث میشود تا او هم وارد روابط تجاری پیچیده ای شود که در نهایت زندگی او و البته خاندان شاهنگ را دستخوش تغییرات عمده ای کند . این داستان جذاب باعث شده تا کشش و تمایل مخاطبان نسبت به این اثر بیشتر شود . نقطه قوت دیگری که باعث شده تا این سریال جذابیت بالایی به خود بگیرد ، حضور بازیگران توانا در

آن می باشد . محمد رضا فروتن ،میترا حجار، غزل شاکری، امیر کاظمی ، کاظم سیاحی و.. از جمله معروف ترین بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند . البته باید عنوان کنیم که امیر مقاره نیز نخستین تجربه بازیگری خود را در این اثر ایفا می کند .

او پیش از این به عنوان یک خانواده سبک پاپ در کشور فعالیت می کرد . حضور او باعث شده است تا طیف زیادی از طرفداران به سمت این اثر تمایل پیدا کنند . چنانچه شما نیز جزو این افراد هستید ، میتوانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال جزیره اقدام فرمایید .

دانلود فیلم و سریال های نمایش خانگی ازسایت مووی لند جزیره – نیسان آبی - خاتون

دانلود سریال نیسان آبی بالینک مستقیم سرعت بالا

نیسان آبی سریالی است که این روزها بسیار خوش درخشیده است و توانسته مخاطبان را به سمت نمایش خانگی جذب نماید. نیسان آبی با بازی درخشان حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و بازیگران مطرح دیگر از سریال های پر بازیگری می باشد که ژانر کمدی دارد.

خلاصه داستان:

جمشید به شدت عاشق است. اما عشق او با تمام داستان هایی که از عشق و عاشقی شنیده ایم فرق دارد. او عاشق نیسان آبی است و بسیار به آن دلبسته می باشد. جمشید و دوستش رضا در این سریال ماجراهای فراوانی دارند تا این که به ورق بر می گردد و شانس به جمشید روی می آورد. بیشتر این داستان روی ارتباط با روابط دوستانه ی جمشید و رضا مانور می دهد.

توضیحات کامل

سریال نیسان آبی از آن دسته سریال هایی است که می تواند یک حال خوب و نشاط روحی را به مخاطب و بیننده هدیه کند. این سریال که بازیگران بسیار خوبی را برای ایفای نقش به کار گرفته است در طی مدت کمی پس از انتشار، به سرعت میان مردم با استقبال رو برو شد. نیسان آبی 20 قسمت دارد و هر قسمت، زمانی 50 دقیقه ای را به خود اختصاص داده است.

منوچهر هادی توانسته خیلی خوب از عهده ی کارگردانی این سریال طنز برآید. تهیه کنندگی سریال را احسان ظلی پور بر عهده دارد و فیلم نامه ی خوب آن را سعید دولتخانی و سعید هوشیار طبق فیلم نامه ی سینمائی نیسان آبی به نویسندگی کمیل روحانی به قلم در آورده اند.

حسین یاری که همیشه در نقش های جدی ظاهر می شد در این سریال نشان داد که توانائی های لازم برای حضور در ژانر های متفاوت را دارد. مهران غفوریان نیز پس از کاهش وزن چشم گیر خود برای اولین بار به عنوان نقش اصلی یک فیلم کمدی جلوی دوربین ظاهر شد.

شاید بتوان حضور جمشید هاشم پور را یکی از خوشایند ترین عوامل محبوبیت سریال نیسان آبی دانست. این بازیگر محبوب که همیشه در نقش های جدی بازی می کرد امروز با حضورش در یک سریال طنز سورپرایز ویژه ای را به بیننده هدیه داده است.

وجود دیگر بازیگرانی همچون: سحر قریشی، ایمان صف، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، رضا بنفشه خواه، حسام نواب صفوی، آرش ظلی پور، یوسف صیادی همگی دست به دست هم داده اند تا این سریال روز به روز به مخاطبانش افزوده شود و در دل مردم جای خود را باز کند.

کارنامه ی منوچهر هادی

منوچهر هادی از کارگردانان به نام ایرانی است. او آثار شاخص و خوبی را توانسته در کارهایش به ثبت برساند و کارنامه ای قوی از خود ارائه دهد. فیلم هایی از جمله: رحمان 1400، آینه بغل، من سالوادور نیستم از کارهای او است که بسیار خوش درخشیدند. از سریال های این کارگردان مطرح و به نام می توان به دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت اشاره کرد. منوچهر هادی کارگردان مجموعه ی خانگی عاشقانه است و توانست به خاطر این سریال تندیس بهترین کارگردان تلویزیونی را در هفدهمین جشن حافظ به دست آورد.

سریال های که قدیم تر منتشرشده بود

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم و بررسی آن

سریال می خواهم زنده بمانم از سریال ای جذابی است که مزیت های فراوانی دارد و همین هم آن را برای مخاطبان ایرانی جذاب کرده است . از داستان عاشقانه گر فته تا بازیگران بی نظیر و البته کارگردان با تجربه که همه با هم سبب می شوند تا این اثر بیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد . داستان این اثر در رابطه با ماجرا های عاشقانه ای است که در دهه ی60 رخ می دهد و می تواند به خوبی حال و هوای نوستالژی آن دوران را برای نسل امروز زنده سازد . از طرفی دیگر بازیگران توانایی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی فر و.... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و همین مورد سبب شده تا این فیلم بیش از پیش جذاب باشد . نقطه قوت دیگری که در این اثر دیده می شود،کارگردان توانای آن یعنی شهرام شاه حسینی است که تا کنون چندین اثر موفق را کارگردانی کرده است . مجموع این موارد موجب شده تا قشر زیادی  از مردم، مشتاق تماشای این سریال باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید با مراجعه به سایت مووی لند نسبت به دانلود سریال می خوام زنده بمانم، اقدام کنید .

دانلود سریال ملکه ی گدایان به صورت قانونی

سریال ملکه ی گدایان از دیگر سریال هایی است که می تواند به سادگی شما را پای نمایشگر هایتان میخکوب کند . این سریال سعی داشته تا نقاط قوت سریال های قبلی را در خودی جای دهد و به همین جهت توانسته تا این لحظه یکی از بهترین سریال ها در شبکه ی نمایش خانگی باشد . داستان این اثر در رابطه با یک شیمیدان ایرانی است که در آلمان زندگی می کند . او سالهاست که از ایران رفته و دیگر برنگشته است . اما به صورت اتفاقی در آلمان با دختری ایرانی آشنا می شود و قصد دارد با او ازدواج کند . اما در همین حین خبر می رسد که پدرش در بستر مرگ است . حال او تصمیم می گیرد که برای آخرین بار به ایران برگردد تا با پدرش دیدار کند . اما در حین برگشت مشکلاتی ایجاد می شود که باعث بروز اتفاقات عجیب در داستان می شود . افزون بر این داستان زیبا، حضور بازیگران توانایی همچون رویا نو نهالی، باران کوثری و... سبب شده تا این اثر جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد. مجموع این موارد دست به دست هم داده اند و این سریال را به یکی از موفق ترین سریال های فعلی در شبکه ی نمایش خانگی بدل کرده اند . اگر شما هم تمایل دارید تا به تماشای این سریال موفق بنشینید،می توانید هم اکنون وارد رسانه ی مووی لند شده و نسبت به دانلود سریال ملکه گدایان به صورت قانونی اقدام فرمایید .

دانلود سریال هیولا2 با لینک مستقیم

سریال هیولا را می توان از محبوب ترین و البته موفق ترین سریال های شبکه ی نمایش خانگی دانست که محوریت کمدی داشت . این سریال هم شخصیت پردازی عالی داشت و هم تیم فنی قوی که توانست آن را به خوبی بالا بکشد . مهران مدیری فصل اول هیولا را با بازیگرانی  همچون فرهاد اصلانی پیش برد . اما قرار است فصل دوم این سریال با بازیگران متفاوتی باشد. دست اندر کاران این اثر عنوان کرده اند که بخش دوم این سریال نه تنها بازیگران متفاوتی خواهد داشت بلکه محوریت آن هم تغییر خواهد کرد . مهران مدیری عنوان کرده که در هیولا 2 بازیگران تازه ای همچون ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی و... به ایفای نقش می پردازند. این موضوع در ترکیب با سابقه ی مهران مدیری سبب شده تا بسیاری از مردم چشم به راه این اثر جدید باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال هیولا2  با لینک مستقیم اقدام فرمایید .

دانلود فیلم و سریال های نمایش خانگی ازسایت مووی لند جزیره – نیسان آبی - خاتون

دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو با اینترنت نیم بها

در طول تاریخ سینمای ایران فیلم های مختلفی ساخته شده که مورد توجه مخاطبان بوده و به همین جهت بخش های دیگری هم از آن خلق شده است . اما در این بین شاید خوب بد جلف را یکی از موفق ترین ها دانست. داستان این مجموعه در واقع ادامه دهنده ی فیلم خوب بد جلف 2: ارتش سری است. در این مجموعه دو شخصیت اصلی داستان یعنی سام و پژمان توسط آصف که رئیس گروه جانفدائیان داغستان آزاد است، گروگان گرفته می شوند و قرار است از مرز های شمال غربی به چچن برده شوند. از طرفی دیگر آن ها کیک زرد را هم به همراه خود دارند و ماموران ارتش سری هم به دنبال ردی از آنان هستند . در این بین ماجراهایی بوجود می آید که بیش از پیش داستان را زیبا و جذاب می کند . افزون بر این حضور پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان و نویسنده سبب شده است تا این مجموعه بیش از پیش بتواند نگاه منتقدان را به سمت خود جلب نماید. حضور بازیگرانی همچون حامد کمیلی،گوهر خیر اندیش، محمد بحرانی و.... سبب شده است تا مخاطبان هم چشم به راه این سریال زیبا باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید هم اکنون از رسانه مووی لند نسبت به دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو اقدام نمایید .

                                                     

دانلود سریال جیران

سریال جیران یکی از جدیدترین ساخته های حسن فتحی است. او را می توان از کارگردان های معروف کشور دانست که تبحر بالایی در زمینه ساخت سریال و به ویژه سریال های تاریخی دارد. او پیش از این سریال های شهرزاد و مولانا را جلو دوربین برده است. این بار او می خواهد موفقیت دیگری را به کارنامه خود اضافه کند و به همین جهت سراغ زندگی ناصرالدین شاه قاجار رفته است. اگرچه ناصرالدین شاه یکی از طولانی ترین دوره های حکمرانی در کشور را داشته اما کمتر سریالی به آن پرداخته است. حسن فتحی سعی داشته تا این خلاء را پر کند و به همین جهت به همراه احسان جوانمردی فیلمنامه را بر اساس واقعیات موجود نگاشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده که " زنهار که طراز و طریقت گم شده. و مجاز و حقیقت به هم آمیخته،سهم رعیت کابوس است. و سهم سلطان تخت طاووس کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد.

از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است. و امیرکبیر در گور خفته است هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نمی باشد. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد." افزون بر این داستان زیبا ، قرار است بازیگران معروفی همچون بهرام رادان، مریلا زارعی، امیر جعفری، پریناز ایزدیار و.... به ایفای نقش بپردازند که ترکیب تمامی آن ها باعث می شود تا زیبایی این سریال دو چندان شود. چنانچه شما هم تمایل دارید تا به تماشای این سریال زیبا بنشینید، می توانید هم اکنون از طریق رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود سریال جیران اقدام نمایید .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس