روایت «محرمانه» تلویزیون از توطئه دشمنان برای دانشمندان ایرانی

سریال ۲۴ قسمتی و پربازیگر «محرمانه» در ژانر جنایی ـ علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به زودی به آنتن شبکه سه می‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، «محرمانه» به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند.

در سریال «محرمانه» بازیگران زیادی به ایفای نقش می‌پردازند که لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و… از جمله این چهره‌ها هستند. همچنین جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال ۲۴ قسمتی «محرمانه» در ژانر جنایی علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به زودی به آنتن شبکه سه می‌رسد.

جزییات بیشتری از این سریال در رزهای آتی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    وقتی تمام دانشمندان مون رو میاریم جلوی دوربین مینشونیم و دستاوردهاشون و توانایی هاشون رو میگیم و حتی دوستان شون رو معرفی میکنیم اینقدر صدا و سیما شعور نداره که این افراد برای اسقاطیل میشن سیبل؟باور نمیکنم صدا و سیما بدون غرض تعدادی نفوذی اینکار رو کرده باشه.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      4 0
      تو مغز نداری نمیدونی که باید دستاوردها رو منتشر کرد. لابد کانالهای که اسم انقلابی دارن و مطالبشان کامل خلاف واقعیات است و به انقلاب اسلامی هم ضربه می‌زنند رو میبینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس