همکاری انگلیس با پاکستان برای مبارزه با تروریسم در افغانستان

نماینده انگلیس در امور افغانستان و پاکستان گفت که کشورش برای جلوگیری از گسترش تروریسم در افغانستان با اسلام‌آباد همکاری می‌کند.

به گزارش مشرق، «نیکی‌کاسی»، نماینده انگلیس در امور افغانستان و پاکستان گفت که لندن با پاکستان از برای جلوگیری گسترش تروریسم از افغانستان همکاری می‌کند.

بر اساس اعلام سفارت انگلیس در اسلام‌آباد، انگلیس در رساندن کمک‌های انسانی به افغان‌ها و عرصه‌های دیگر از جمله جلوگیری از رشد تروریسم در افغانستان با پاکستان همکاری می‌کند.

کاسی گفت که کشورش بعد از خروج نیروهای آمریکا از افغانستان از هیچ تلاشی برای تقویت ثبات و آرامی در این کشور دریغ نخواهد کرد.

نماینده انگلیس که برای سفر ۳ روزه در اسلام آباد است روز گذشته درباره وضعیت انسانی در افغانستان با مقامات کشوری و نظامی پاکستان گفت‌وگو کرد.

از سویی دیگر روزنامۀ ایندپندنت در شماره اخیر خود نوشت که نیاز است انگلیس و غرب در مقایسه با هر زمانی، کمک‌ها با افغانستان را افزایش دهند.

به نوشته روزنامه، وضعیت افغانستان بسیار بغرنج بوده و تاکنون هنوز هیچ نشانه‌ای برای حل بحران مهاجرت دیده نمی‌شود.

اندپندنت افزود که جنگ شاید در افغانستان پایان یافته باشد، اما وضعیت انسانی به سوی بدتر شدن در حرکت است.

همچنین کمیته صلیب سرخ انگلیس نیز هشدار داد، افغانستان با بحرانی روبرو شده که زندگی را برای مردمش تحمل ناپذیر ساخته است.

این کمیته همچنین افزوده نه تنها افغانستان بلکه کشورهای همسایه از جمله ایران و پاکستان با ورود سیل آسای پناهجویان افغان روبرو خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    به به گرگ شد چوپان گله ! چه شود؟!
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      1 0
      دقیقا" هم حکایت که گرگ بشود. چوپان گله ! انگلیس و پاکستان خودشون پدر جد همه تروریست ها گی جهان هستند !!! خدا به خیر کند چه خوابی برای افغانستان دیدن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس