اختلال یک هفته‌ای خطوط تلفن ۸ هزار کسب‌وکار ایرانی

گفته می‌شود ایجاد اختلال یک هفته‌ای خطوط تلفن ۸ هزار کسب‌وکار ایرانی، بدون اطلاع قبلی و از سوی سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، خط تلفن بیش از هشت هزار کسب و کار ایرانی که مشترک دفتر کار مجازی هستند از چهارشنبه گذشته با اختلال مواجه شده است، بسیاری از این کسب و کارها، استارتاپ هستند.

از صبح چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، خطوط تلفنی بیش از هشت هزار کسب و کار در کشور بار دیگر و بدون اطلاع قبلی قطع شده است. این اختلال که از صبح چهارشنبه و در ابتدا روی خطوط پنج رقمی و ۶ رقمی آغاز شد، با کاهش شدید پهنای باند مشترکین در اوایل هفته ابعاد بزرگتری به خود گرفت و در حال حاضر بیش از هشت هزار کسب و کار ایرانی برای برقراری تماس با مشکل جدی روبرو هستند.

گفته می‌شود این ایجاد اختلال بدون اطلاع قبلی و از سوی سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات صورت گرفته است.

پیش از این نیز در سال‌های گذشته چند بار خطوط دفتر مجازی از سوی این نهادها به صورت ناگهانی و برای چند روز قطع شده بود که سبب بروز خسارت زیادی به کسب و کارها شده بود.

اکنون هم با توجه به همزمانی این قطعی با روزهای آخر ماه و نزدیک به مناسبت‌های یلدا، جمعه سیاه و…بسیاری از کسب و کارها برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به مشکل خورده‌اند و دچار زیان مضاعف شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    بخاطر همین رفتارها است که جهان سومی میشویم. اون شرکت نوپایی که کوچکترین خلل در درآمدش باعث مشکلات بزرگی میشود با این حرکت ها ممکن است به راحتی به برشکستگی برسد ، فقط بخاطر اینکه خطوط تلفنش به راحتی قطع شده است.
  • حمزه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    دقیقا اینطوریه..من فکر میکردم سیم تلفنم مشکل داره اینقدر انگولک کردم تنظیمات مودم رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس