یک گل و یک پنالتی برای پرسپولیس مقابل صنعت نفت گرفته نشد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، داور مسابقه یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت و ضربه مهدی عبدی هم به گل تبدیل شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر در حالی با پیروزی یک بر سفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید که تصمیمات تیم داوری باعث جنجال‌های فراوان در زمین مسابقه و روی نیمکت هر دو تیم شد.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال ایران درباره عملکرد علی اصغر مومنی داور بازی پرسپولیس - نفت گفت: به نظرم داور در نیمه اول خطای مهدی ترابی در محوطه جریمه نفت آبادان را به اشتباه، تمارض تشخیص داد. در آن صحنه پای بازیکن نفت روی پای ترابی آمد و قطعا باید پنالتی اعلام می‌شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم کاملا در صحنه‌های تلویزیونی مشخص بود که گل سالم پرسپولیس با ضربه مهدی عبدی گرفته نشد و توپ بعد از برخورد با تیرک افقی، از خط دروازه عبور کرد.

مظفری به اشتباه داور بازی نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان در اعلام پنالتی نیز اشاره کرد و گفت: کار فراز کمالوند سرمربی نفت برای بیرون کشیدن تیمش از زمین اصلا درست نبود اما واقعیت این است تصمیم داور نیز اشتباه بود. به هیچ وجه نباید آن را خطا می‌گرفت.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره عملکرد داوران در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ادامه داد: مشکل اصلی ربطی به VAR ندارد و مشکل داوری به بخش مدیریتی ربط دارد.

مظفری تصریح کرد: داوران هیچ انگیزه‌ای ندارند. واقعا شما نگاهی به لیست بین‌المللی داوران کنید متوجه می‌شوید هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نکرده است. قبول دارم علیرضا فغانی و موعود بنیادی فر شماره‌های یک و دو داوری ایران هستند اما چرا نفر سوم تا هفتم هیچ تغییری نکرده است؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    6 1
    چرا باید یک داور کثافت هیچ ندار بازی به این مهمی راسوت بزند نگرفتن یک پنالتی مردود کردن یک گل سالم دادن کارت بی‌مورد ندان کارت به بازیکن حریف روی پهلوان چهار اشتباه به این بزرگی اگر عمدی نیست پش چه توطئه درکار است خداکند ربطی به دیدارشب گذشته رئیس فدراسیون با مدیران تیم نفت آبادان نباشد هرچه باشد رئیس فدراسیون بچه اندیمشک و خوزستانی است. تاکی علیه پرسپولیس کارشکنی وظلم میکنند
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    5 1
    واقعآ ازمنصوریان بعید است که وقتی تمام کارشناسان داوری ازداوری افتصا بازی پرسپولیس ونفت آبادان انتقاد میکنند منصوریان درنشست خبری ازداوری او تعریف و تمجید میکند. واقعا خجالت آوراست.
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      اصلا هم بعید نیست
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    این داوری مشکوک بود
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    چقدر شیک و تمیز! یه پنالتی مسلّم رو نگیری و یک گل مسلّم رو هم نبینی! داور خیلی قشنگ حق خوری می کنه کسی هم نیست دادرسی کنه!
  • جواد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    مطمئنم اگه گل را نمیزدن داور کمک لازم را میکرد اینقدر هوچیگری هفته قبل تمام مردم دیدن که چی شد ولی کارشناس داوری میگفت که تصویر واضح نیست حالا دیروز همه چی واضح بود بس کنید مردم 5سال هست تمام کثیف بازی هاتون را یادشون هست همین دیروز چند بار افشین گلیم دزد با مطهری اعتراض های وحشتناک کردن ولی داور مماشات مرد ولی نفتی ها تکان خوردن کارت میداد پس لطفا.......
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      روت نمیشه بگو بابا مسعود برگشته!!!! اینهمه موقعیت، بازی عالی،دارن میان صدر و قشنگ معلومه از حسادت ترکیدگی!
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 0
      کیسه کش محترم از عصیانیتی که داری کاملا مشخصه پذیرفتی که گل پرسپولیس اظهر من الشمس بود و سر سوزنی اگر و اما نداشت و پنالتی هم واضح بود، اما کینه شما و تعصبات کور شما باعث میشه چشم به روی حقیقت ببندید، پرسپولیس اگه صد سال پشت سر هم قهرمان ایران و آسیا و جهان هم بشه شما کیسه کشا می گردین تا یه چیزی پیدا کنید و موفقیت‌های پرسپولیس رو بی ارزش نشون بدید فارغ از اینکه این کارها فقط منطق نداشته شماها رو عیان و آشکار می کنه
  • شهرام شوشیان IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    داوری سر تا پایش دچار فساده،،وقتی شما می‌رسد و داورهای دو تابعیتی رو مثل فغانی مطرح میکنید نباید هم رغبتی برای این داوران بوجود بیاد،،اونها اون ور توی ناز و نعمت و اینور هم تمام قد دولت داره ازشون حمایت میکنهه،،انگار باید از این مملکت رفت تا عزیز شد و بهت جا بدن،،دقیقا مثل لژیونرهای پزشکان و ....
  • Perspolis IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    بابا اینو نشون بچه بدی میفهمه که گل شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس