فیش حقوقی حقوق نجومی نجومی بگیران فیش های حقوقی نجومی

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: حدودا از دو ماه پیش که این مسئولیت را پذیرفتم مقابله با پدیده زشت دریافت های نجومی را در مجموعه خودم آغاز کردم و مطمئن بودم این کار مورد تایید رئیس جمهور قرار گرفت.

به گزارش مشرق، محمد بهمئی در گفتگویی با اشاره به تاکیدات امروز آیت الله رئیسی مبنی بر ضرورت مقابله و برخورد جدی با دریافت های نجومی و خاتمه دادن به پرداخت های نابرابر و نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، تصریح کرد: دو ماه قبل که به عنوان مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر منصوب شدم، در بررسی های اولیه متوجه گردیدم که برخی مدیران شرکت دریافتی های نامتعارفی دارند و بعد از اطمینان یافتن در این زمینه موارد را به دستگاههای نظارتی گزارش نموده و افراد متخلف را عزل کردم.

وی با اشاره به سابقه ضدفساد آیت الله رئیسی در قوه قضائیه و تاکیدات صریح وی  درباره عدالت گستری و فسادستیزی در ایام انتخابات ریاست جمهوری افزود: معتقدم همه مدیران عالی و میانی دولت باید خود را ملزم به تحقق شعارهای آیت الله رئیسی بدانند و بنده هم به عنوان یک مدیر منصوب دولت ایشان بلافاصله بعد از آغاز به کار در مجموعه خودم مقابله با مظاهر فساد و تبعیض را که یکی از مصادیق آن حقوق ها و دریافت‌های نجومی است، شروع کردم.

مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران سابق این شرکت علاوه بر حقوق متعارف، تحت عناوین و قالبهای مختلف برای خود مزایای ماهانه تعریف کرده بودند به گونه ای که مجموع دریافتی آنان در ماه تا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان می رسید.

وی گفت: بلافاصله بعد از اینکه درباره این دریافت‌های نجومی اطمینان پیدا کردم اولا موضوع را به تمامی دستگاههای نظارتی و بالادستی گزارش نموده و سپس اقدام به عزل نجومی بگیران کردم.

بهمئی افزود: خوشبختانه این اقدام مطابق با سیاستهای فساد ستیز وزیر محترم تعاون، کار ‌و رفاه اجتماعی و معاونین ایشان بود و مطمئن بودم آیت الله رئیسی نیز با توجه به مشی ضدفساد خود بر چنین اقداماتی صحه خواهد گذاشت.

وی با اشاره واکنش گسترده افکار عمومی به افشای حقوق‌های نجومی برخی مدیران پتروشیمی امیرکبیر و استقبال از عزل نجومی بگیران، تاکید کرد: این موضوع نشان می‌دهد پدیده زشت حقوق‌های نجومی تا چه اندازه به عنوان یک آفت جدی در نظام اداری ما موجب رنجش و تلخکامی مردم عزیز ماست ‌و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از چند سال قبل مرتبا درباره این پدیده زشت تذکر و هشدار می‌دهند.

بهمئی در پایان افزود: امیدوارم با تاکیداتی که آیت الله رئیسی داشتند، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مدل دقیقی برای حقوق‌ها طراحی و ارائه شود که برای همیشه پدیده دریافت های نجومی در همه دستگاهها خاتمه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    اقای رئیسی جان مادرت زهرا همین عدالت در پرداختها رو درست کنی نصف مشکلات این کشور خل شده خدا خیردندهد کسایی که این روش ناپاک رو راه انداختن بخدا ۲ماه دیگه بازنشست میشم دیپلم تو استانمرزی و محروم ۵۲۰۰حکم بنده هد چی تبصره وبخشنانه و افزایش برا خود مدیران کجاست عدالت علوی خجالت بکشید دیگه اسم این نوع دزدی رو نزاریم عدالت یعنی سخته دیدن این همه تبعیز یا دیده می شود کسی یه روش نمیاره یکی ۱۵۰تا ۲۰۰میگیره یه عده ماهی ۴میلیون خدایا خودت کاری بکن دقیقا کجایی خدا بگو ببینمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس