عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی را هم ندارد

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: هر گلوله، راکت و بمبی که بر سر ملت یمن فرو می آید آمریکایی است. امریکا شیطان و دشمن است و دشمن ما هم باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: هر گلوله، راکت و بمبی که بر سر ملت یمن فرو می آید آمریکایی است. امریکا شیطان و دشمن است و دشمن ما هم باقی خواهد ماند.

وی افزود: آمریکا دشمن ما و دشمن فلسطینی هاس. آمریکاست که به کشور ما تجاوز کرده است. آمریکا اساس تجاوز و شریک نخست جنگ علیه یمن است. مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی سرنوشتشان در زباله دان تاریخ است.

الحوثی گفت: امریکا شریک متجاوزان و محاصره کننده کشور ماست. آمریکا در پشت پرده شر در کشورماست و همان است که می کُشد و ویران می کند. امارات و عربستان بدون آمریکا نمی توانند کاری انجام دهند. عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی را هم ندارد چه برسد که به ساخت اف ۱۵ و اف ۱۶.

وی افزود: آمریکا مدعی آزادی و دموکراسی است و به مسدود کردن پایگاهها و شبکه های خبری مانند المسیره و دیگر سایت ها روی آورده است. چرا مانع از رسیدن کشتی های ما به بندر الحدیده می شوند و فرودگاه صنعا را می بندند و در گردش مالی مشکل ایجاد می کنند؟

الحوثی خطاب به آمریکا گفت: هر تحریمی علیه ما اعمال کنید تاثیری بر ما ندارد و بی ارزش است. اگر آمریکا نبود جنگی علیه کشور ما رخ نمی داد. آمریکا بود که سفیرش را بیرون برد و خواستار خروج دیگر سفیران از صنعا شد. آمریکا از هفت سال قبل مردم یمنی را می کشد و زیرساختها را ویران می کند. اگر حمایت آمریکا نبود کشورهای متجاوز کاری از پیش نمی بردند.

وی افزود: محاصره اعمال شده علیه کشور ما از سوی کشتی های جنگی آمریکایی اعمال شده است. ملت یمن از فریاد آمریکا هراسی ندارد و بر سر مواضعش است. ما وارد گفتگو شدیم و ملاحظه کردیم که آنها جدیتی ندارند.

الحوثی گفت: ممنوعیت هوایی و دریایی شهروندان یمنی را هدف قرار گرفته است. ما که اصلاً به خارج از یمن نمی رویم و در خارج از کشور چیزی نداریم. ما حتی در صنعا هم چیزی نداریم. ما صاحب شرکت و اموال نیستیم و موانع مالی فقط به مردم یمن آسیب می زند. تحریمها علیه ما اثری ندارد زیرا ما دارایی نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    29 0
    بر پدر امريكائى ها و سعودى ها توامان لعنت
    • دادار IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 0
      بر رئیس جمهور سابق واختلاسگرش لعنت
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    24 1
    الحوثی گفت: امریکا شریک متجاوزان و محاصره کننده کشور ماست. آمریکا در پشت پرده شر در کشورماست و همان است که می کُشد و ویران می کند./// آقای الحوثی اینارو به یه زبونی بگو که جماعت گوسفند آمریکاپرست ماهم متوجه بشن. اونا با چشماشون کشتار صدها هزار نفر از مردم یمن و عراق و افغانستان و سوریه (مستقیم یا غیرمستقیم) بدست آمریکا رو دیدن ولی اعتقاد دارن که رژیم آمریکا دموکراتیک و طرفدار آزادیه! چرا؟ چون تو آمریکا میشه هون برهنه بود و کسی کاریت نداره! آقای حوثی اگه الاغ خواستی قبرس نرو چون تو همین تهرون یه گله بزرگش رو می تونی پیداکنی. جای دیگه نرو. بیا همین الاغای پای ماهواره رو (درجه 3 ش ارزونه_اونایی که عنترآشغال تماشا می کنن) بخر و ببر.خیرش رو ببینی.
    • افشین IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      2 0
      خخخخخختخ. راست گفتی ولی کاش مودبانه تر بود.هر چند که هر جور حساب میکنم میبینم نمیشه
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    14 0
    آمریکا دشمن اعراب هم هست چون : حمایت های بی قید شرط از اسرائیل باج گرفتن از آنها سند QME ، میتونم بگم بزرگترین خیانت به اعراب بود . با این سند همیشه اسرائیل باید دست بالاتر را نسبت به اعراب داشته باشه . بدین منظور فروش جنگنده های اف ۳۵ به کشور های عربی و مسلمان ممنوع شده بود بخاطر حفظ برتری نظامی اسرائیل . همینطور مسئله فلسطین که همیشه طرفدار یک جانبه اسرائیل هست . همه اینا نشون میده آمریکا ، فقط داره از اعراب باج میگیره و هرگز دوستشون نبوده .
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    18 2
    ترکیه هم توان ساخت هواپیمای کاغذی را ندارد
    • سعید IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      ترکیه رواصلانمیشه باعربستان مقایسه کرد
  • سائل IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 2
    محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: امارات و عربستان بدون آمریکا نمی توانند کاری انجام دهند. عربستان توان ساخت هواپیمای کاغذی را هم ندارد چه برسد که به ساخت اف ۱۵ و اف ۱۶.* این آقای حوثی همه اطلاعاتش اینطوردقیق وموثق است!؟
    • کاظمی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 0
      یعنی شما شک داری که عربستان توان ساخت هواپیمانداره؟عربستان یه وارد کننده ی صرفه.کافیه یه مدت کوتاه واردات نداشته باشه تا فلج بشه.البته تا گاو شیرده خوبی باشه ،همه چیزظاهرا براشون ردیفه.
    • نادر IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      1 0
      از حرفهایش ناراحتی آمریکایی
    • افشین IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      اطلاعات شما ناقص هست. پیگیری،کو ببین برای چی گفته و اسم مخصوصا اف ۱۶ رو آورده که عربستان فعلا نداره.
    • امانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      بله برادر عزیز دقیقا موثق هست به گواه اسناد ومدارک خوب همه ما وشما دیدیم وتصاویرش را هم رسانه های امریکا خصوصا پخش کردند که جناب ترامپ قرادادفروش 500میلیارد دلار اسلحه را با بن سلمان منعقد کرد وتازه توضیحاتی هم با عکس ها ی تسلیحات منعقده نشان بن سلمان میداد خوب میدونی 500میلیارد دلار خرید تسلیحات برای چه میباشه واینکه دولت بایدن سامانه تاد را از عربستان خارج کرد عربستان از سامانه تاد یونان بعنوان اجاره استفاده کرد حالا نه اینکه عربستان قادر به ساخت هیچ نوع سلاحی نیست اما اینهمه خرید سلاح که در تاریخ بشریت وجهان بی نظیر هست برای چه منظوری بوده ازمایش سلاحها ی امریکایی غربی با کشتار وحشیانه زن وکودک وپیر وجوان یمن خوب مرد هستند با اسراییل بجنگند که دهها برابر اسراییل سلاح مدرن هم دارند
  • امیر علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    11 0
    مرگ بر آمریکایی تروریست.
  • قاسم اکبری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    بله هیچی نمیتونه درست کنه ولی یمن وغزه و عراق سوریه اپولو درست میکنند وبه هوامیکنن
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 1
      نمی‌فهمی.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    یمن پیروز میشود
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 1
    اینجوری انقدر محکم نگو اره اونقدرا کار سختی مثل ما همه کسکش نیستن بودجه حروم کنن کوثر قاهر کرار ذوالفقار ۱ ذوالفقار ۲ ذوالفقار ۳
    • علی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      شمایی که سواد نداری نظر نده بودجه ایران پول خرد بودجه اعراب هست ولی خیلی موفق تر عمل کرده کوثر هم به کوری چشم بعضیا با وجود تحریم و کمبود بودجه خیلی خوبه قاهر هم اصلا بودجه ای صرف نکرد و تنها یک پروژه نامعلوم بود
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    عربستان زیر بار جنگ یمن زائیده . از بابت مخارج بمت و هواپیما و مزدور و هزاران خرجی که روزانه لیست میشه . با کم پولی مواجه شدند . حالا علیرغم درخواست های آمریکا و دوستان که انتظار و عقیده دارند عربستان توان ارزان کردن قیمت نفت را داره . چه درست و غیره . چنانچه قادر باشه یا نه . بدش نمیاد . تو این وضع پول گیرش بیاد و اصلا اظهار نظری در اینمورد نمیکنه . که مثلا بگه ما صاحب و قادر تعیین قیمت نفت هستیم . ولی خب اگر ترامپ بود . با یک تلفن به کینگ یا همان پادشاه . بخواسته اش لابد میرسید . یعنی لجبازی در دنیای سیاست . در حالیکه بیشترین پول در زمان ترامپ هدر داد . و به مصالح عربستان ضربه وارد کرد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    خودش توان نداره ولی مثل ترکیه قطعات را بهش میدهند و اون هم سر هم میکنه
  • ندا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    خون مظلوم ظالم را می کشد.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    تمام گرفتاری های کره زمین ازامریکاست امریکابایدازبین برود به دنبال آن اسرائیل و حکومت های کاخ نشین بابودخواهندشدانشاا...
  • البلوشی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    عربستان سعودی فعلا خیلی قدرتمندتر از چیزیه که دشمنانش فک میکنن البته الکی جلو نرین که بعدش پشیمون بشین همین عربستان سعودی بود که در گذشته کمر دوامپراطوری جهان رو شکست کیصر وکسرا
  • Dany US ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    کاش چشم همه باز شه ایران باید با کشور های منطقه که با امریکا دشمنه باید بیشتر دوستی کنه و باید کار های انجام بده یمن رو از دست آمریکایی ها نجات بده واقعا زجر آوره که کشوری مثله یمن به این روز افتاده اینا همون آمریکایی های هستن که میخان نظام جمهوری اسلامی رو سر نگون کنن اگر هر کشور شرقی با آمریکا متحد شه خودش رو از بین برده چند وقط دیگه انشالله یمن آزاد میشه بعد و شما میبینید چطور آمریکا مثله عراق به عربستانی ها هم حمله میکنه صبر کنینو ببینید
  • یوسف RU ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مرحبا به حوثی ها .اما در ایران . اقایانی که در خارج از ایران ثروت اختلاسی از ملت را انبار کردن زیادن و از تحریم در هراس
  • abe98 IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ای کاش میزد یه بار دیگه نفت این لاشی هارد قطع می‌کرد ببینیم چه غلطی میکنن ولی اینبار جوری تا 6 ماه درست نشه
  • LU ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    خدا قاتلان را مجازات کند ولی تو هم که توانایی ساخت لولهنگ هم نداری ٱبکش به ٱفتابه میگه دو سوراخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس