کد خبر 1302924
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
همدانی: هافبک‌های استقلال خلاقیت ایجاد موقعیت ندارند/ درباره کیفیت ژستد تردید دارم

پیشکسوت استقلال معتقد است هافبک‌های این تیم خلاقیت ساختن فرصت‌های گلزنی برای مهاجمان آبی‌پوش را ندارند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی درباره شرایط تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پس از تحولات مدیریتی، ارکان باشگاه استقلال به همبستگی رسیدند و اتحاد به باشگاه بازگشت. بازیکنان، مدیران و مربیان استقلال دیگر مقابل هم نیستند، اما برخی مشکلات ساختاری و فنی همچنان در باشگاه وجود دارد. خوشبختانه تیم جدیدی تشکیل شده است که از بازیکنان جوان و باانگیزه بهره می‌برد و هماهنگی آنها زمان می‌برد.

وی در مورد نقطه ضعف اصلی آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: خط هافبک، موتور محرکه هر تیم است و ضعف عمده استقلال را در وسط زمین می‌بینم. هافبک‌های ما باید دوندگی و جنگندگی بیشتر و بازیسازی بهتری داشته باشند. درباره کیفیت رودی ژستد تردید دارم، اما کوین یامگا بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش ژستد به نمایش ضعیف خود مقابل نساجی

پیشکسوت استقلال راجع به وضعیت دفاعی این تیم خاطر نشان کرد: استقلال تاکنون تنها یک گل دریافت کرده است و همین مسئله نشان می‌دهد تیم ساختار دفاعی خوبی دارد. بازیکنان باکیفیتی به تیم آمده‌اند، اما خط هافبک استقلال اینقدر خلاق نیست که فرصت گلزنی ایجاد کند و پاس‌های خوبی بدهد تا مهاجمان تغذیه شود. آنها باید در حمله به خوبی یکدیگر را حمایت کنند.

همدانی درباره امتیازات از دست رفته شاگردان فرهاد مجیدی در دو هفته گذشته لیگ برتر گفت: خوشبختانه امتیازات استقلال در دو هفته‌ای از دست رفت که همین اتفاق برای رقبا نیز رخ داد. استقلال باید هفته به هفته بهتر شود و فکر می‌کنم امسال رقابت دشواری برای قهرمانی دارد. باشگاه‌های گل‌گهر، سپاهان و پرسپولیس تیم‌های بسیار خوبی بسته‌اند و استقلال کار آسانی نخواهد داشت.

وی با اشاره به درخشش علیرضا رضایی در دروازه استقلال و اینکه آیا بهتر نیست این باشگاه، یکی از سه دروازه‌بان باکیفیت خود را بفروشد یا خیر، بیان کرد: مظاهری و سیدحسین حسینی، دو دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایران هستند و نمی‌توان از توانایی‌های آنها چشم‌پوشی کرد. رضایی عملکرد بسیار خوبی داشت و به ما نوید داد که استقلال سه دروازه‌بان آماده دارد. این سه بازیکن را باید مدیریت کرد و کادر فنی باید ببیند می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر. البته برخی‌ها می‌گویند حضور دو دروازه‌بان باکیفیت در یک تیم هم ایراد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس