کد خبر 1302871
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
لیگ امارات| تساوی شباب الاهلی با گلزنی قایدی

کارشناس اماراتی در حمایت از ستاره تیم ملی ایران سرمربی شباب الاهلی را سرزنش کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته از هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال امارات، شباب الاهلی میهمان النصر بود و این بازی در شرایطی که تا دقایق پایانی با برتری یک بر صفر شباب الاهلی همراه بود در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی مهدی قایدی ستاره سابق استقلال تک گل تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. تک گل النصر هم توسط توزه در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

سرمربی الاهلی به‌خاطر قایدی مؤاخذه شد +عکس

در همین رابطه موسی عباس کارشناس شبکه «ابوظبی اسپورت» به خاطر نیمکت نشینی مهدی قائدی در این بازی شدت از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی انتقاد کرد و گفت: واقعا من از اقدام مهدی علی تعجب می کنم. مهدی قائدی بازیکن تیم ملی ایران است. توانایی بالای فرد  و تکنیکی اش باعث می شود تا از بقیه بازیکنان متمایز شود.

وی افزود: سوال بزرگ من این است چرا این ستاره ایرانی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی بازی نمی کند. مهدی علی باید قدر این بازیکن تکنیکی را بداند و می تواند برای تیم گره گشا باشد. ولی واقعا نمی دانم چرا از چنین بازیکنی از ابتدای بازی استفاده نمی کند. شما دیدید قائدی در ۳۰ دقیقه حضورش در میدان بسیار موثر بود و گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    11 1
    کار درستی کرده مربی، تیم حریف که خسته شده، قائدی سرعتی تکنیکی رو میاره و به گل میرسه، از اول بازی تو تیم باشه، تیم حریف انرژی زیادی داره، قائدی کار خاصی نمیتونه بکنه، بهترین کار همینی هستش که مربی کرد
  • محمد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 1
    مهدی قایدی بازیکن تمام زمان نیست ،کلن کارایی مهدی در حد همین سی دقیقه است ،، تو استقلال هم تقریبا همینطوری به کار گرفته میشد ..
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 1
    مهدو اگر مجرد بود حرف نداشت نصف توانش تحلیل رفته
  • هادی سپهری IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    مهدی اگر زیر نظر یک بدنساز حرفه ای قدرت و حجم عضلات خودش را افزایش بده وبطور کلی قدرت بدنیش بهتر بشه ، میتونه از ابتدا تو ترکیب موثر باشه . اما فعلا همین ۳۰ دقیقه موثر تره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس