آلودگی هوا نمایه

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به آمادگی بسیج جهت مقابله با آلودگی هوا با استفاده از هیأ‌ت‌های اندیشه‌ورز تخصصی گفت: قرارگاهی برای کاهش آسیب در محله تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، سردار حسن‌حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطق بسیج برگرفته از کلام امام و مقام معظم رهبری است یعنی بسیج برای رفع تهدیدات متولد شده است.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌های اورژانسی در هوای‌ آلوده

وی با اشاره به اینکه بسیج تجربه زیادی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت دارد گفت: از آنجایی که ظرفیت بسیج مردمی است در حوزه‌ های مختلف می توان از آن استفاده کرد و این اشتباه است که بسیج را فقط در قالب پایگاه‌ها بدانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بسیج برنامه‌ای جهت مقابله با آلودگی هوا دارد گفت: ما در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌ایم این موضوعات نیاز به طرح و اندیشه جدید دارد ما در بسیج هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی داریم که می‌توان از ظرفیت آنها بهره برد.

اعلام آمادگی بسیج برای مقابله با آلودگی هوا در پایتخت

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه برخی از مشکلات رفع آنها مانند ترافیک و آلودگی هوا زمانبر است گفت: نخبگان و متخصصان زیادی در حوزه بسیج فعالیت دارند که می توان از حضور آنها در جهت رفع این مشکلات استفاده کرد. آلودگی هوا قابل حل است و هیچ مشکلی نیست مگر راه‌حل منطقی برای آن باشد و فقط اراده و همت بلند می‌خواهد .

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد محلاتی مانند شوش، هرندی و مولوی گفت: متأسفانه در تهران چندین محله آسیب‌دیده داریم که بسیج برگرفته از تمام تجربیات و فعالیت‌ها قرار است قرارگاهی برای محله آسیب‌دیده تشکیل دهد.

وی گفت: از  آذر اولین عملیات مشترک در محله هرندی آغاز می‌شود و می‌توان از همه ظرفیت‌های بسیج به صورت منسجم استفاده کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 0
    آمادگی نمی خواد وقتی مازوت سوزی هست فقط شعورشون باید برسه ادارات رو شیفت بندی کنن تا شاید هوا کمی بهتر بشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس