مترو نمایه مترو تهران متروی پایتخت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمبود قطارهای مترو دلیل قانع کننده ای برای بروز اختلال در تردد این ناوگان عمومی نیست و نیاز به نظارت بیشتری داریم.

به گزارش مشرق، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در خصوص اتفاقات و اختلالات رخ داده در تردد قطارهای خط ۴ مترو در روز گذشته و اظهار نظرهای برخی مسئولین مبنی بر دخیل دانستن کمبود قطار در این اتفاق گفت: باید با برنامه ریزی های دقیق و کنترل‌های منظم از این گونه اتفاقات جلوگیری کرد و مطرح کردن مسائلی همچون کمبود قطار، توجیهی برای چنین اختلالات و مشکلاتی نیست.

بیشتر بخوانید:

۸ سال هیچ واگنی به مترو تهران ندادند/۱۰۰۰ واگن کمبود داریم

وی افزود: نباید اختلالات به حدی برسد که منجر به شکستن پنجره‌های مترو شود و شهروندان احساس نگرانی کنند. البته نقص فنی یا این اتفاقات مشابه در حمل و نقل عمومی ممکن است در هر کشوری رخ دهد اما نباید این ماجرا را به کمبود قطار و بودجه مرتبط دانست.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است این ماجرا در جلسه علنی شورای شهر مطرح و به دستگاه‌های مسئول تذکر داده شود یا خیر گفت: اختلالات پیش آمده در روز گذشته مترو تهران در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بررسی شده و احتمالاً در جلسه روز یکشنبه علت آن بررسی و در صورت نیاز تذکرات لازم داده خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس