کد خبر 1302224
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
ممنوعیت تردد شبانه از امشب لغو شد - کراپ‌شده

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از لغو ممنوعیت تردد شبانه از امشب (شنبه ۲۹ آبان ماه) خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار هادیانفر در یک گفت وگوی تلویزیونی با علام این خبر افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری از امشب (شنبه ۲۹ آبان) تردد شبانه آزاد است و تمام شهرهای کشور دیگر مشمول جریمه نمی‌شود.

دکتر سید ابراهیم رییسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رییس جمهوری افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و  این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

رییسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را حائز اهمیت خواند و گفت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با  حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.

رییس جمهوری با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا، گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می‌یابد، می‌توان محدودیت‌های غیرهوشمند را کاهش داد.

حجت الاسلام رییسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میهمان IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 6
    حالا خوزستان شبها غلغله میشه
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      خو بشه مگه روزها غلغله نی،
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 0
    دولتِ فشلِ عبرتِ بنفش، بجای کار و عمل و کسب درآمد واقعی برای اداره کشور، چنین قانون مسخره ای گذاشتن تا منبع درآمدی برایشان بشود. فرزندم بیمار بود برا رفتن به بیمارستان پورسینا در رشت، یکی از دوربینهای فعال در همان چهارراه پورسینا اقدام به ثبت تخلف کرده و مبلغ 200 هزارتومان جریمه. آخه چرا؟!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 0
    خدا اموات آقای رئیسی رو ببخشد و بیامرزه که این قانون من درآوردی رو لغوش کرد. امیدوارم انشاءلله بزودی این قانون مسخره تر عقب جلو بردن ساعت ها رو هم لغو بشه تا مردم راحت بشن. میشه بجای این قانون ساعت کار ادارات رو تغییر داد
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 3
    کرونا دوباره داره به شدت برمیگرده و ما محدودیت ها را لغو میکنیم. این مسئولان اخبار تلویزیون ایران را تماشا نمیکنند.!! ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس