کد خبر 1302201
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

به گزارش مشرق، مسعود براتی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: ‏توافق موقت یا ‎برجام منفی طراحی آمریکا برای نگهداشتن ایران در مسیر مذاکره است. آمریکا دو هدف دارد یکی پاک کردن گذشته بدون پرداخت هزینه آن و دوم حفظ حساسیت جامعه ایران نسبت به مذاکره و توافق.

هدف آمریکا از طرح برجام منفی چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسين DE ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    12 0
    در باره مسائل هسته اى به اندازه كافى و يا بيشتر دولت حسن اسكاتلندى خائن و جواد نيويوركى مزدور مذاكره با ١+٥ صورت گرفته و طبق تمامى گزارشهاى كارشناسان آژانس ايران به تمامى تعهدات خودش پايبند بوده ولى آمريكا و اروپائيهاى نوكر آمريكا به هيچكدام از تعهداتشان عمل نكردند ، و حالا مذاكره دولت جناب آقاى رئيسى با ١+٤ بايد نه در مورد برجام بلكه در مورد لغو تمامى تحريمها و همانگونه كه مقام معظم رهبرى فرمودند راستى آزمائى آن از جانب ايران صورت گيرد.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    4 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه‌ی خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش وارد کرده، بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد پذیرفته نیست. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی را بپذیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس