کد خبر 1301665
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
سولدو: قبل از انتخابم با اسکوچیچ مشورت کردم/ تماشاگران تراکتور به ما کمک کنند

سرمربی تراکتور گفت: قبل از این که به ایران بیایم با سرمربی تیم ملی ایران صحبت کردم و شناخت مختصری نسبت به اینجا پیدا کردم.

به گزارش مشرق، زوونیمیر سولدو پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: من تقریبا چهار روز با تراکتور کار کردم و زمان خیلی کوتاهی داشتم تا تیمم را برای این بازی سخت آماده کنم. تا جایی که توانستیم با تیم کار کردیم و در این مدت تلاش کردم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و کمی هم از نظر تاکتیکی کار کردیم تا بتوانیم با سپاهان مقابله کنیم. از کار بازیکنانم و نتیجه این بازی راضی هستم.

او درباره مشورتش با مربیان کروات برای حضور در ایران گفت: قبل از این که به ایران بیایم با اسکوچیچ صحبت کردم و شناخت مختصری نسبت به ایران پیدا کردم. خیلی خوشحالم که او را اینجا دیدم.

سرمربی تراکتور درباره عباس‌زاده که یک مصدومیت جزئی داشت، گفت: نخواستیم ریسک کنیم و او را با خودمان به اصفهان بیاوریم. برای ما مهم است که آسیب او شدیدتر نشود.

او درباره هواداران تراکتور گفت: به من گفته‌اند که تراکتور بهترین تماشاگران را دارد و این باعث خوشحالی است. امیدوارم بیایند و به ما کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سولدو درباره وضعیت سپاهان هم گفت: من دیدم سپاهان باشگاهی سازمان یافته و خوب است و هموطنان زیادی از من اینجا کار کردند و می‌توانم بگویم که شرایط کار خوب در اینجا خوب است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس