کد خبر 1301641
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نساجی با تساوی به اتمام رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی قائمشهر در دیداری از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.

 

ترکیب استقلال:علیرضا رضایی،‌ محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، امین قاسمی‌نژاد، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب نساجی:علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

داور: علیرضا فغانی

دقیقه ۱۰: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال برای نساجی شکل گرفت که ضربه ایوب کلانتری را علیرضا رضایی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۲۱: محمدحسین مرادمند با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۷: استقلالی‌ها بعد از ارسال یک ضربه کرنر, روی ریباند صاحب موقعیت شدند، ولی شوت سرکش آرش رضاوند از فاصله‌ای حدوداً ۳۰ متری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: کرنر استقلالی‌ها در ابتدا به شوت محمدحسین مرادمند و بعد ضربه سر ژستد ختم شد، ولی در هر دو صحنه علیرضا حقیقی موفق به دفع توپ شد. در ادامه سیاوش یزدانی نیز از توپ سرگردان استفاده کرد، ولی ضربه برگردان او در چارچوب دروازه قرار نگرفت.

دقیقه ۳۳: توپ‌ربایی ایوب کلانتری در میانه بازیکنان نساجی را در موقعیت ضدحمله قرار داد. در این صحنه شوت حسن نجفی با اختلاف کمی از کنار دروازه رضایی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: بازیکنان نساجی دوباره با یک پاس عمقی بلند، ایوب کلانتری را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار دادند، ولی شوت مهاجم این تیم به پای علیرضا رضایی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۳۸: محمد دانشگر از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۴۵: ارسال بلند توپ از دفاع به حمله، ژستد را در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار داد، ولی کنترل ناقص توپ از سوی مهاجم استقلال منجر به مهار توپ توسط حقیقی شد. در این صحنه ژستد برای برخورد با دروازه‌بان نساجی کارت زرد دریافت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس