پاکستان اقدام هند در محدودیت اقامه نماز جمعه را محکوم کرد

وزارت خارجه پاکستان محدودیت در اقامه نماز جمعه و حملات به مساجد در برخی از نقاط ایالت هاریانا در هند را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای از احتمال حمله و آسیب رسیدن به مساجد و عبادتگاه های مسلمانان در ایالت های هاریانا و اوتار پرادش هند از سوی حزب حاکم خلق (BJP) عمیقاً ابراز نگرانی کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه همچنین محدودیت در اقامه نماز جمعه و حملات به مساجد در برخی از نقاط هاریانا را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه پاکستان، ضمن اشاره به هتک حرمت اماکن مقدس مسلمانان، آمده است که اقدام گروه های هندو رادیکال در رها کردن سرگین گاو در مساجد «زننده» است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    اگر یک کشور عربی به مسجد شیعیان جسارت میکرد آیا مسئولین و آیات... اینگونه سکوت میکردند؟!!! آیا عرب ستیزان مشرک اینگونه خاموش بودند درود بر مشرق نیوز که حداقل این خبر را نشر داد دروود
    • پاسخ به عبدالله IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      همیشه در موضعگیری ها همسو با شیطان بوده اید، همیشه چوبی که باید بر سر شیطان بزنید را بر سر خودی ها زده اید، علامه های سنی مذهب چه کرده اند؟ تا قدرتی به دست می آورید جان و مال و ناموس شیعه مباح میشود. وقت موضع گیری و جنگ می شود ایران و شیعه باید بیاید جلو!! در مقابل کشتار شیعیان افغانستان و یمن و جنایات داعش و وهابیت چه موضع گیری هایی کردید؟ هدفم سوزن زدن به خودتان است. بعدا انتظار جوال دوز زدن به ما را داشته باشید.
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    واقعیت این است که دشمن اصلی پشت سر ماست حکامعربها وطن فروش و بعضا هندوها باج گیری که هم دست اسرائیل میشوند و حتی چینی که مناطق مسلمان نشین را تغییر جمعیتی می دهد و وهابی های که از هیچ‌ فرصتی برای ضربه زدن به دیگر مسلمانان دریغ نمی کند و طالبان وهابی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    پاکستان غلط کرد با متحدان طالبانی و پانتورچ عثمانی اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس