کد خبر 1300817
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
غرق‌شدن پسربچه ۳ ساله در حوضچه

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از غرق شدگی یک پسربچه ۳ ساله در حوضچه یک باغ شخصی در یکی از روستاهای جاده "کرج-چالوس" خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت: پس از دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در یکی از روستاهای جاده "کرج-چالوس"، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۸ آدران به موقعیت اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یک پسر بچه ۳ ساله در یک ویلا در حال بازی بوده که بر اثر غفلت والدینش به داخل یک حوضچه آبنما سقوط کرده و دچار خفگی شده است.

بیشتر بخوانید

مرگ ۴ کودک بر اثر واژگونی قایق حامل مهاجران در دریای اژه

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که علی رغم تلاش نیروهای امدادی متاسفانه این کودک جان خود را به جان آفرین تسلیم کرد، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان به نقش مراقبت خانواده ها از پیشگیری از موارد این چنین اشاره کرد و از خانواده ها درخواست کرد که کودکان را به هیچ وجه در نزدیکی موارد خطرناک از جمله برق و استخر تنها رها نکنند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    قوانین اغلب کشورهای دنیا در این‌باره این هست که مالکان صاحبین باغ و باغچه ها حتی ویلاهای شخصی موظف هستند دور تا دور استخرها و حوض های آب رو حصارکشی کنند تا اینگونه حوادث برای کودکان روخ ندهد !!! ٱیا وقت آن نیست این قانون در ایران اجرا شود و شهرداری ها پیگیر موضوع حصار کشی باشند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس