«بی‌نشان‌های ارس» و «طوطی‌نامه» در جایزه کتاب سال کانون درخشیدند

«بی‌نشان‌های ارس» محسن هجری و «طوطی‌نامه» بازنویسی زهرا حیدری از برگزیدگان نخستین جایزه کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جایزه کتاب سال کانون، با حضور مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش کودکان و نوجوانان، مصطفی رحماندوست دبیر نخستین جایزه کتاب سال کانون و جمعی از نویسندگان و شاعران در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در بخش داستان نوجوان این جایزه که با هدف ارتقای کیفیت آثار، معرفی کتاب‌های مناسب به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و حمایت از نویسندگان، شاعران و ناشران شکل گرفته است، کتاب «بی‌نشان‌های ارس» اثر محسن هجری منتخب اعلام شد و علی اکبر شیروانی، مدیر انتشارات سوره مهر و محسن هجری تقدیر شدند. همچنین «طوطی‌نامه» با بازنویسی زهرا حیدری نیز برگزیده و از نویسنده آن اثر تقدیر شد.

کتاب «یک آدم نقاشی نکن» اثر فریبا کلهر در بخش داستان کودک، «به سیب گفتم سلام خانم» اثر ناصر کشاورز در بخش شعر کودک، «صدای پنجره می‌آید» اثر مهدی مرادی در بخش شعر نوجوان و «ضحاک ماردوش» با تصویرگری نوشین صفاخو در بخش تصویرگری از دیگر برگزیدگان این جایزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس