کد خبر 1300343
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی

این شاسی‌بلند کوپه آواتر ۱۱ نام دارد و براساس همکاری مشترک هوآوی، چانگان و شرکت CATL ساخته شده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته شرکت هوآوی که در زمینه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند، از برند خودروسازی خود با یک شاسی‌بلند کوپه رونمایی کرد. این شاسی‌بلند کوپه آواتر ۱۱ نام دارد و براساس همکاری مشترک هوآوی، چانگان و شرکت CATL ساخته شده است.

این خودرو از پیشرانه تمام برقی بهره‌مند است و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به دست مشتریان نهایی خواهد رسید. جالب بدانید که طراحی این خودرو را نادر فقیه زاده، طراح قبلی بی ام و انجام داده که جزو طراحان ایرانی مطرح خودرو در سطح جهانی است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به چانگان CS۷۵ پلاس +عکس

شاسی‌بلند برقی هوآوی از زبان طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد که کاملا مناسب یک شاسی‌بلند برقی است. در قسمت جلو شاهد چراغ‌های LED جدا از یکدیگر هستیم و هیچ‌گونه جلوپنجره‌ای در این قسمت مشاهده نمی‌شود.

خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی +عکس

استفاده از ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی برای ارتباط با کاربر وجه تمایز آواتر ۱۱ نسبت به دیگر خودروهای الکتریکی بازار خواهد بود، مساله‌ای که می‌تواند موجب شهرت هوآوی در دنیای خودروسازی شود.

خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی +عکس

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آواتر ۱۱ منتشر نشده‌اند اما طبق شنیده‌ها، این خودرو به یک موتور ۲۰۰ کیلوواتی مجهز خواهد بود.

خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی +عکس

پکیج باتری‌های آن نیز شارژ لازم برای دستیابی به بردی معادل ۷۰۰ کیلومتر را فراهم خواهند ساخت. هوآوی اعلام قیمت خودرو را به سال آینده موکول کرده است. همزمان با معرفی آواتر ۱۱، مقام مسوول هوآوی از معرفی خودروهای دیگری توسط این برند در آینده نزدیک خبر داد.

خودروی جدید هوآوی با طراحی یک ایرانی +عکس

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 0
    از بی عرضگی خودروساز داخلی ومایه شرمساری ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس