افزایش سهم تامین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان

موسوی گفت: سهم سازمان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی بازنشستگان ۳۰ درصد بود که امسال به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، میر هاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نمایشگاه فعالیت‌های سازمان بهزیستی کشور و شیرخوارگاه شبیر پیش از ظهر امروز در  جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته سهم سازمان از بیمه تکمیلی بازنشستگان ۳۰ درصد بود که امسال با وجود مشکلات مالی که سازمان دارد سهم بیمه تکمیلی سازمان که به بازنشستگان کمک می‌کند به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رایگان بودن تست پی سی آر تصریح کرد: این تست در مراکز تامین اجتماعی رایگان بود و در مراکز غیر ملکی ما بر اساس استانداردهایی که وزارت بهداشت اعلام خواهد کرد رایگان خواهد شد.

موسوی درباره همکاری نکردن پزشکان با نسخه الکترونیک ادامه داد: نسخه الکترونیک یک تغییر است تا به حال ۹۹درصد نسخه الکترونیک اجرایی شده و فقط یک درصد مشکل وجود دارد و در مسیری هستیم که می‌خواهیم رسیدگی به اسناد پزشکی را هم الکترونیکی کنیم. در موضوع نسخه الکترونیک روند رو به رشدی داریم.

وی با اشاره به بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: آن ضرایبی که وجود داشت دقیق محاسبه نشده بود بر اساس محاسبات ما چیزی حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان بود اصلاح ماده ۵ در مجلس صورت گرفت و کمیسیون آن را تایید کرد و راهی صحن شده و دیگر سقفی برای آن وجود نخواهد داشت باای نضرایب و تغییرات جدید همه‌ی کارگران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای شده که در مناطق کم برخوردار و مناطقی که درآمد پایین‌تر است حق بیمه هم پایین‌تر خواهد بود.

موسوی با بیان این که چتر حمایتی بیمه‌ها تغییری نکرده است گفت: بعضی از داروهای بیماری‌های خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند برای بیماری‌ای بی در تعهدات جدید بیمه‌ای رایگان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 0
    کمبود منابع یعنی بدهی چند ده هزار میلیاردی که طی ۸ سال گذشته اصلاح طلبان ایجاد کرده اند چرا وضعیت تامین اجتماعی ناشی از فعل و ترک فعل خسارت باری که ایجاد نموده اند منتقل نمی کنید ..
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 1
      بیمه کارگران ساختمانی طرح احمدی نژاد چی شد چند سالیه سهمیش تمدید نمیشه بیمه
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 0
    بیمه حافظ کاملا نا توان هست وجواب گو نیست حتما پارتی دارد که چند سال هست پشت سرهم برنده میشوددر سال هیچ پولی بابت خسارت نمیدهدباید رقابت باشد تا بازدهی بیشتر درسال دیگر باشد
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    شما خجالتی نمیکشید دروغ میگیت مگر ما تامین اجتماعی بیمه داریم من نسخه خانمم نوصد هزار تومان بو د هیچکدام از داروها شامل بیمه نیستن بیمه تکمیلی هم وزیت ودارو نمیدهد شرمتان باد کم دروغ تحویل مردم بدهید من یه بازنشسته تامین اجتماعی هستم با سیو یک سال چهار تومان شرم میکنم از خودم
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    2 0
    چرا نمی رید با بیمه دانا قرارداد ببندید و سهم خودتون را بکنید ۵۰ درصد رفتید با یه ببمه زاقارت قرار داد بستید که خیلی چبزها را قبول نداره.
  • علیرضا US ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام بیمه حافظ ناتوان است
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    به نظر من بیمه دانا واقعن عالی است وقابل قبول است
  • معرفت IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    متعسفم بااین بیمتون نه ویزیت میده نه هزینه دارو میده این چطور بیمه تکمیلیه من بازنشسته ودیابتی هستم‌ بخاطر هزینه نمتونم پزشک برم
  • معرفت IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    من بازنشسته تامین ایثارگر دیابتی بخاطر هزینه دیر به دیر به پزشک میرم برای خودم هم متعسفم
  • ن ع IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سازمان تامین رانتخواران و اختلاسگران سی سال از من حق بیمه دریافت کرده ولی حاضر نیست پول ویزیت و دارو و دندان پزشکی را پرداخت کند فقط با پشتیبانی دولت مردان و قوه قضاییه فقط در حال چپاول مال مردم فقیر و بازنشستگان و کارگران است . واقعا نگتان باد .
  • میرغلامعلی خشکنابی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    با سلام خسته نباشید من جز بچه ههایی بهزیستی هستم ولی ریالی با سن شصت و سه ساله ندادن ولی با سه میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان با عرووسم و داماد و نوههایم برای یک وعده نخار و شام ساده شرمنده شرمسارم شما بفرمائید با روزی مبلغ این حقوق داروههایی زنم و خودم کاش گوشت و مرغ قسطی نبوده ولی نان پنیر میر غلامعلی خشکنابی 09381106250
  • علیرضاقنادی GB ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بیمه حافظ به چه دردمیخوره نه پول پزشک میده نه پول نسخه بنده ماهیانه کلی پول دارومیدم حالاپزشک بماند لطفارسیدگی نکنیدچون اگررسیدگی کنیدضررمیکنید
  • سکینه خاتون اسکندری IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    من حدود ششصد هزار تومان برای نوار گوش دادم بیمه تکمیلی صدوسی هزار تومان داده این چه بیمای است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس