«العبادی» و «العامری» با رئیس شورای عالی قضایی عراق دیدار کردند

رؤسای ائتلاف های «نصر» و «فتح» عراق به منظور بررسی حوادث پس از انتخابات پارلمانی این کشور با رئیس شورای عالی قضایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و «حیدر العبادی» رئیس ائتلاف نصر با «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی عراق دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، این دیدار به منظور بررسی حوادث پس از انتخابات پارلمانی این کشور به ویژه حوادث روز جمعه خونین در منطقه سبز واقع در بغداد انجام شد.

بیشتر بخوانید:

آیا حیدر العبادی نخست وزیر عراق می‌شود؟

طرف های مذکور در جریان این نشست همچنین در خصوص شکایت های ارائه شده پیرامون نتایج انتخابات پارلمانی زودهنگام و نیز راهکارهای قانونی برای حل و فصل این مسأله گفتگو کردند.

پیش از این، «بهاء النوری» سخنگوی ائتلاف دولت قانون خواستار مجازات عاملان حوادث روز «جمعه خونین» در منطقه سبز بغداد شد. وی در این خصوص گفت: ما خواستار آن هستیم تا کسانی که در کشتار معترضان به نتایج انتخابات دست داشته اند، مجازات شوند.

این عضو ائتلاف دولت قانون افزود: دولت و دستگاه قضایی عراق باید برای مجازات عاملان حوادث روز جمعه خونین اقدام کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج انتخابات پارلمانی اشاره کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس