کد خبر 1300034
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
صیادمنش: صعود به جام جهانی حق ماست

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: صعود به جام جهانی قطر حق ماست و به آن باور داریم.

به گزارش مشرق، «الهیار صیادمنش» در گفت و گویی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: دیدار با لبنان بازی بسیار سختی بود. شرایط زمین و ورزشگاه بد بود اما این دلیل بر پیروز نشدن ما نبود. ما از قبل برای برد به زمین رفتیم و تا آخر هم به این موضوع باور داشتیم. 

وی ادامه داد: بازی کمی گره خورد اما در آخر موفق شدیم حریف را شکست دهیم و برای بازی بعدی آماده شویم. آنها در بازی خود را زمین می انداختند اما ما به بردن فکر می کردیم. پیروزی در این دیدار مهمترین نکته بود که به آن رسیدیم.  

صیادمنش تصریح کرد: امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم و ذهنیتمان برای بازی با سوریه آماده است. شرایط نسبت به لبنان بسیار بهتر است اما شرایط عالی نیست. در لبنان زمین بازی و تمرین بسیار بد بود. در حد آسیا نبود اما اینجا بهتر است. تمام تمرکز ما بردن در این بازی است که ۹۰ درصد راه صعود را طی کنیم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جو تیم ملی گفت: جو تیم بسیار خوب است و بازیکنان با نشاط تمرین کردند تا در بازی فردا قدم محکمی برداریم. فردا تلاش خود را می کنیم تا در این دیدار برنده باشیم. 

وی تصریح کرد: صعود به جام جهانی حق ماست و باید به آن برسیم چرا که به آن باور داریم. این موضوع دور از دسترس نیست. 

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید روز سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران رو در روی تیم ملی سوریه قرار بگیرد. این بازی در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از کمک بلاعوض 36 میلیاردی وزارت ورزش به کیسه 36 میلیاردی که باید هزینه وام ازدواج زوجهای جوانان میشد به باشگاه کیسه هبه شد اما سوال اینجاست که چه دست هائی باعث شد بازپس گیری پول بیت المال از این تیم منفور منتفی بشه و تیم پرسپولیس باید پس بده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس