آلفرد هیچکاک

[آلفرد] هیچکاک دوران بازیگری او را نابود کرد چون نمی‌خواست با او هم‌بستر شود، و تهدیدش کرد. هیچکاک هیچ‌وقت پاسخ‌گوی عملش نبود.

به گزارش مشرق، جانسون می‌گوید هیچکاک مادربزرگش را «وحشت‌زده» کرده و هیچ‌گاه پاسخ‌گوی عملش نبوده است.«داکوتا جانسون» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» از تجارب مادربزرگش «تیپی هدرن» در هالیوود گفته و ادعا کرده است که «آلفرد هیچکاک» دوران بازیگری آن زن را «نابود» کرده است.

جانسون در این مصاحبه توضیح می‌دهد که هدرن او را برای بازیگر شدن تشویق کرده در حالی که خودش تجارب خوشایندی نداشته است: «او همیشه در مورد دفاع از خودش بسیار صریح و راسخ بوده. [آلفرد] هیچکاک دوران بازیگری او را نابود کرد چون نمی‌خواست با او هم‌بستر شود، و تهدیدش کرد. هیچکاک هیچ‌وقت پاسخ‌گوی عملش نبود.»

آلفرد هیچکاک بازیگری که نمی‌خواست با او هم‌بستر شود را نابود کرد

هدرن ۹۱ ساله پیش‌تر ادعا کرده بود که در حین تولید فیلم‌های «پرندگان» (The Birds) در سال ۱۹۶۳ و «مارنی» (Marnie) در سال ۱۹۶۴ هیچکاک به او آزار جنسی رسانده است.جانسون ادامه می‌دهد: «به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست که افرادی که در موضع قدرت قرار دارند از آن قدرت علیه کسانی که در موضع ضعف‌اند استفاده کنند، صرف نظر هر صنعتی که در آن فعالیت دارند. حرف زدن در موردش دشوار است چون او مادربزرگ من است. آدم دوست ندارد تصور کند که یک نفر از مادربزرگش سوءاستفاده کرده.» جانسون اضافه می‌کند: «خودش به بیانی بسیار شیواتر می‌تواند حرف بزند. هنوز، یک ستاره درخشان سینماست.»

هدرن پیش‌تر نوشته بود که در مورد این تعرض‌ها چیزی نگفته چرا که «آزار جنسی و مزاحمت تعقیبی اصطلاحاتی بودند که در دهه شصت وجود نداشتند.»

جانسون هفته گذشته با انتقاد مواجه شد وقتی که ادعا کرد در مورد «فرهنگ تحریم» افرادی چون «جانی دپ»، «آرمی همر» و «شایا لباف» احساسات ضد و نقیضی دارد. هر سه این بازیگران به آزار جسمی متهم شده‌اند.جانسون به زودی در فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) «مگی جیلنهال» دیده خواهد شد.

منبع: 30 نما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    13 0
    خدا متجاوزین رو لعنت کنه امیدوارم هرگز خدا نبخشدشون.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    بعید نیست چون تیپی هدرن بعد از بازیهای فوق العاده درخشانش در دو فیلم پرندگان و مارنی برای 3 سال کاملا از سینما دور بود و بعدش هم نتونست نقش های درخوری بگیره چون سنش هم بالا رفته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس