مهیا شدن مراکز بهزیستی و مهمانسراهای هرمزگان برای اسکان آسیب‌دیدگان زلزله

وزیر رفاه در پی وقوع زلزله در نامه‌ای به روسای این وزارتخانه تأکید کرد: مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در هرمزگان، برای اسکان مهیا شود.

به گزارش مشرق، به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به معاونین و مدیران، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد همه امکانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده استان هرمزگان بسیج کنند.

ببینید:

عکس/ وضعیت شهر بندرعباس پس از زلزله

عبدالملکی در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله‌ای مهیب در بخش‌هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمام هموطنان ساکن منطقه آسیب‌دیده، تاکید کرده است: تمام دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کنند.

بیشتر بخوانید:

قشم ۲ بار لرزید/ زلزله ۶.۴ ریشتری در جنوب ایران

عبدالملکی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز  تأکید کرده و دستور داده است مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای ارائه سریع‌تر خدمات پزشکی و درمانی، ارسال اقلام‌ ضروری خوراکی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر آن تأکید کرده است.

همچنین، به  تمام مدیران استانی اختیار تام داده شده است ضمن ارائه بهترین خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امکانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده کامل کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس