رئیسی نمایه

رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌هایی که اجازه تعیین قیمت دارند، باید این اختیار و اجازه را ذیل ستاد تنظیم بازار اعمال کرده و به گونه‌ای عمل کنند که تغییر قیمت در بازار بر بازارهای دیگر تأثیر منفی نگذارد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به ضرورت ساماندهی سازوکار تعیین قیمت در کشور، گفت: همه دستگاه‌هایی که به نوعی اجازه تعیین قیمت دارند، باید این اختیار و اجازه خود را با نظارت کامل ستاد تنظیم بازار اعمال کنند.

رئیسی گفت: تعیین قیمت‌ها باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار به شکلی انجام شود که از ایجاد شوک در قیمت‌ها جلوگیری کند.

رئیس جمهور تاکید کرد : درخصوص تعیین قیمت خودرو نیز موضوع باید تحت مدیریت ستاد تنظیم بازار پیگیری شود.

رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها بویژه دستگاه‌های نظارتی خواست تا با بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مسئول در زمینه تنظیم بازار و جلوگیری از ایجاد اخلال و شوک در قیمت ها همکاری کنند.

رئیسی با تشکر از وزیر نیرو برای حضور در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به منظور پیگیری مشکلات کم‌آبی، تصریح کرد: رویه این دولت این است که با حضور در میدان مشکلات مردم را شناسایی و حل و فصل کند و باور داریم که خدا به این رویه برکت می‌دهد.

رئیس جمهور از وزیران نفت و کشور، خواست با همکاری استانداران و صداوسیما موضوع اصلاح الگوی مصرف گاز را به طور جدی دنبال کنند و از معاون اول خود نیز خواست تا طبق رویه سالهای گذشته بخشنامه خاموش کردن تأسیسات حرارتی ادارات در روزهای تعطیل را سریع‌تر ابلاغ کند.

دکتر رئیسی همچنین با تبریک روز کتاب‌خوانی و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: امیدوارم با پیگیری معاون اول و همکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکل اهالی علم، فرهنگ و رسانه در زمینه کمبود کاغذ به زودی برطرف شود.

رئیسی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست تا اقدامات دولت در زمینه حل مشکل انبارهای اموال تملیکی، از ابتدای ورود دولت به این موضوع را به طور دقیق اطلاع‌رسانی کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 3
    درود بر رییسی
  • حکیم IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 1
    درود خدا بر آقای رییسی ... از چپ و راست داره شمشیرشو علیه مشکلاتی که دشمنان داخلی و خارجی درست کردن ، فرود میاره... من که امید دارم ان شالله تا یک سال دیگه کارهای الانش ، جواب بدن و مردم طعم تلخ این روزگار رو که ی مشت بنفش و سبز بر مردم تحمیل کردن رو دیگه نبینن
  • محمدی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    من موافقم بهترین کار نظارته بوسیله ی افراد مطمئن که رشوه گیر نباشن
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    آقای رییسی خبر دارند خودروهای داخلی در بازار آزاد ظرف دو هفته، ۲۰ تا ۴۰ میلیون گرون شدن؟ خودروسازان هم اصلا فروش نمی کنند
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    با نظارت اقتصاد درست نمی شود
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    آقای رئیسی، آب از سرچشمه گل آلود است، مرحله تحویل کالا یا تولیدات از مراکز تولیدی به واسطه ها ، محل ایجاد مشکل است. توی دام بدخواهان قرار نگیر، می خواهند با قیمت گذاری بدون پشتوانه، ابهت دولت را در برابر دلالهای دست نشانده بشکنند، اول اون مرحله را که گفتم درست کنید البته پس از محاسبه قیمت تمام شده کالا. فریبتان ندهند. باید مشخص شود در ازای چه مقدار نهاده و یا خدمات، چقدر کالا تولید می شود.
  • کارشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    بورس نابود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس